جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساخت صفحات لمسی حاوی نانوسیم نقره

شرکت اینووا داینامیکز با امضاء قراردادی با شرکت پی‌پی‌جی اینداستریز (PPG Industries) اقدام به تولید صفحات لمسی حاوی نانوسیم نقره می‌کند. این صفحات لمسی می‌تواند جایگزین اکسید قلع ایندیم در صنعت الکترونیک شود.

ساخت صفحات لمسی حاوی نانوسیم نقره

اینووا داینامیکز، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه مواد الکترونیکی، صاحب فناوری موسوم به InnlayTM است. این فناوری توانسته تاثیر زیادی در حوزه ساخت صفحات لمسی داشته باشد. پی‌پی‌جی اینداستریز (PPG Industries) که در حوزه تولید پوشش‌ها فعالیت دارد اعلام کرد همکاری مشترکی با اینووا آغاز کرده است.

InnlayTM جوهری است که در صورت استفاده در پوشش‌های شرکت پی‌پی‌جی می‌تواند صفحات لایه نازک رسانای شفاف تولید کند که جایگزین مناسبی برای اکسید قلع ایندیم باشد.

 

در این فیلم‌های رسانا از نانوسیم‌های نقره استفاده شده است که می‌تواند شرایط را برای طراحی و تولید صفحات لمسی جدید در صنعت الکترونیک انعطاف‌پذیر ایجاد کند. با استفاده از این فناوری می‌توان صفحات لمسی برای تبلت‌های 10 اینچی ایجاد کرد.

 

در این همکاری مشترک، پی‌پی‌جی به عنوان تولیدکننده جوهرهای اینووا در منطقه جنوب شرق آسیا انتخاب می‌شود. با ترکیب این نانوجوهر و پوشش، در قالب این همکاری مشترک محصول جدیدی وارد بازار می‌شود. به محض تأیید کیفیت و بهینه‌سازی این محصول، عرضه آن به مشتریان آغاز می‌شود.

از سوی دیگر شرکت پی‌پی‌جی به صورت انحصاری، لیسانس استفاده از این فناوری را در بخش خودروسازی در اختیار می‌گیرد.

 

دن باتون، مدیرعامل شرکت اینووا، می‌گوید: «همگرایی بین این دو شرکت در حال رسیدن به نقطه‌ای است که هر دو شرکت روی ارائه نوآور‌ی‌های تازه متمرکز شده‌اند. این همکاری برای اینووا بسیار هیجان‌انگیز بوده و می‌تواند فرصت‌های تازه‌ای ایجاد کند. با همسو شدن با شرکت پی‌پی‌جی، اینووا یک تولیدکننده قابل اعتماد به دست می‌آورد که محصولاتی با کیفیت بالا برای مشتریانش تولید می‌کند.»

 

شرکت اینووا قصد دارد تا فناوری InnlayTM را برای نمایش عمومی در حاشیه کنفرانسSociety for Information Displays DisplayWeek عرضه کند.

منبع:ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *