جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی اپل از گوشی 4 اینچی SE

کمپانی اپل امروز به طور رسمی از جدیدترین اسمارت فون خود موسوم به آیفون SE پرده برداشت.

رونمایی اپل از گوشی 4 اینچی SE

شرکت اپل در طی سال های اخیر و با تولید اسمارت فون هایی مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته است طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند و هم اکنون به همراه رقیب کره ای خود یعنی سامسونگ، بیشترین سهم بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

اما آنچه که گوشی های این شرکت را از سایر محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می کند، ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردیست که در کمتر اسمارت فونی دیده می شود. ویژگی هایی همچون مجهز بودن به پلتفرمی خاص به نام iOS که از امنیت بالایی در برابر نفوذ هکرها برخوردار است و می تواند تجربه جدیدی از کار با گوشی های هوشمند را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

همانطور که می دانید محصولات اپل، همواره با قیمت هایی به مراتب بیشتر از سایر گوشی ها روانه بازار می شوند و همین امر، دست بسیاری از علاقه مندان را برای داشتن گوشی هوشمندی با برند “سیب گاز زده” می بندد. از این رو، مسئولین اپل برای اولین با در سال 2013 مدلی 4 اینچی از آیفون 5 خود را تولید و روانه بازار کردند که در کنار مشخصات فنی قابل قبول خود، از قیمتی پایین تر برخوردار بود و می توانست گزینه ای ایده آل برای این دست از کاربران باشد.

 

این گوشی با نام آیفون 5C و در تاریخ 10 سپتامبر سال 2013 برای علاقه مندان معرفی شد. استقبال خوب خریداران از این گوشی، شایعاتی را مبنی بر تصمیم دوباره اپل برای عرضه مدل 4 اینچی دیگر در فضای رسانه ای منتشر کرد که البته هر بار بنا به دلایل مختلفی این تصمیم رنگ و بوی واقعیت به خود نمی گرفت و بر انتظار کاربران می افزود.

 

تا این که امروز، این کمپانی خوش نام در دنیای فناوری در کنفرانسی اختصاصی به روی صحنه آمد و از آیفون 4 اینچی جدید خود موسوم به آیفون SE رونمایی کرد.

 

محصولی که از ویژگی هایی همچون صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 1136 در 640 پیکسل، پردازنده A9، حافظه داخلی 16 و 64  گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و پردازنده گرافیکی PowerVR GT7600 برخوردار خواهد بود.

 

گفتنی است این گوشی از قابلیت ضبط ویدیوهای 4K برخوردار است مدل 16 گیگابایتی آن با قیمت 399 دلار و مدل 64 گیگابایتی آن نیز با قیمت 499 دلار به فروش خواهد رفت.

 

پیش خرید این گوشی از 24 مارس و عرضه آن نیز از 31 مارس آغاز خواهد شد و تا ماه می میلادی به بازار بیش از 110 کشور جهان خواهد رسید.

منبع تک شات

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *