جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی اوپو از گوشی Mirror 5

اوپو یکی از شرکت‌های چینی فعال در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند است که اخیرا گوشی هوشمند Mirror 5S را معرفی کرده بود. این در حالی است که این شرکت به‌تازگی مدل جدیدی به‌نام Mirror 5 را هم به محصولات این خانواده افزوده است.
قسمت پشتی این محصولات ساختاری الماس‌گونه دارد و به‌گفته شرکت اوپو این ساختار با تاباندن اشعه فرابنفش ایجاد می‌شود. این ساختار باعث بازتاب نور در زاویه‌های مختلف با جلوه‌ای زیبا می‌شود. اوپو گوشی هوشمند Mirror 5 را در دو رنگ آبی و سفید طراحی و تولید کرده است.

اوپو Miror 5

البته مشخصات سخت‌افزاری به‌کار رفته در این گوشی خوب به‌نظر نمی‌رسد. توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپ‌ست 4 هسته‌ای تامین می‌شود. اوپو در این گوشی از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته است. این در حالی است که شرکت اوپو سعی دارد مشخصات معمولی این گوشی را با ارایه یک لنز واید با گشودگی f/2.2 و ویژگی‌های نرم‌افزاری متنوع برای عکاسی جبران کند. اوپو قابلیت‌های Beautify، double exposure، فیلتر و پانوراما را در دوربین این گوشی قرار داده است.

اوپو Miror 5-2

از دیگر ویژگی‌های گوشی Mirror 5 باید به سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی‌پاپ با رابط کاربری ColorOS 2.1، قابلیت Smart Cleaner برای پاکسازی حافظه و Shake to Sort برای مدیریت سریع برنامه‌ها در صفحه نمایش اشاره کرد. البته لازم به‌ذکر است، هنوز قیمت گوشی هوشمند Mirror 5 از سوی اوپو مشخص نشده است.

منبع:دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *