جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی از گوشی Meizu Pro 6s

کمپانی میزو طی مراسمی در کشور چین، از جدیدیترین اسمارت فون خود تحت عنوان میزو پرو 6 اس که قرار است ادامه دهنده راه میزو پرو 6 باشد، پرده برداشت.

 

رونمایی از گوشی Meizu Pro 6s

محصولی که از تفاوت چندانی با نسخه اصلی یعنی پرو 6 ندارد و نکته جالب در خصوص این گوشی، شباهت معنادار آن با گوشی های آیفون اپل است به طوری که از حتی از نمایشگری مجهز به تاچ سه بعدی نیز بهره می برد.

میزو در طراحی بدنه این گوشی از آلومینیوم استفاده کرده و از دیگر مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده 10 هسته ای X25، تراشه گرافیکی Mali-T880MP4، سیستم عامل اندروید مارشمالو و رم 4 گیگابایتی اشاره کرد.

 

علاقه مندان به عکاسی موبایلی می توانند از سنسور 12 مگاپیکسلی تعبیه شده در پشت گوشی با دیافراگم f/2.0 و همچنین سنسور 5 مگاپیکسلی سلفی، برای ثبت و ضبط لحظات خاطره انگیز خود استفاده کنند.

 

به گفته شرکت سازنده، استفاده از روزنه دیافراگم کمتر در مقایسه با دوربین پرو 6 که از دیافراگم f/2.2 بهره می برد، در کنار تثبیت کننده نوری 4 محوره، می تواند به کاربر در ثبت تصاویری با روشنایی بیشتر و همچنین تاری کمتری کمک کند. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به فلش دوآل تون مجهز به 10 ال ای دی، قابلیت تشخیص فاز و فوکوس خودکار لیزری اشاره کرد.

رونمایی از گوشی Meizu Pro 6s2

این گوشی به حافظه داخلی 64 گیگابایتی غیرقابل ارتقا مجهز شده است که یکی باتری 3060 میلی آمپری نیز انرژی لازم را به رگ های این اسمارت فون تزریق خواهد کرد. گفتنی است ظرفیت باتری این مدل، حدود 20 درصد بیشتر از مدل پرو 6 است.

 

در واقع میزو پرو 6 اس، قصد دارد تا با ورود خود به بازار، نقاط ضعف میزو پرو 6 را که همان طول عمر باتری و دوربین آن بود، بپوشاند و محصولی ایده آل را پیش روی علاقه مندان قرار دهد.

 

فروش این گوشی با قیمت تقریبی 399 دلار در کشور چین آغاز شده و به زودی به بازار سایر کشورهای جهان نیز خواهد رسید.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *