جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی از سامسونگ Galaxy J3 Pro

گلکسی J3 Pro به صفحه نمایشی ۵ اینچی مجهز است که از رزولوشن 720P پشتیبانی می‌کند.

رونمایی از سامسونگ Galaxy J3 Pro

پرچمداران سامسونگ فروش خوبی داشته‌اند و این امر باعث شده تا سایر گوشی‌های میان‌رده این شرکت نیز با استقبال خریداران روبرو شود،‌به همین منظور شاهد رونمایی گلکسی J3 Pro سامسونگ هستیم.

سالانه گوشی‌های هوشمند مختلفی از جانب سامسونگ برای پاسخ به نیازهای متفاوت کاربران روانه بازار می‌شود، سری گوشی‌های گلکسی J نیز با توجه به قیمت و امکاناتی که دارند از محصولات پر طرفدار سامسونگ به حساب می‌آیند. در حال حاضر نتایج بنچمارک نسخه ۲۰۱۶ گلکسی J2 در وب‌سایت بنچمارک GFXBench و AnTuTU منتشر شده و با این حساب انتظار می‌رود به زودی شاهد معرفی رسمی این گوشی باشیم. گلکسی J3 هم همان‌گونه که اشاره شد از جانب سامسونگ معرفی شده است تا خانواده J سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میزبان مدل‌های جدید این شرکت باشد.

اما این بار شاهد معرفی گلکسی J3 Pro هستیم. این گوشی جدید در رده محصولات خوش قیمت سامسونگ قرار می‌گیرد. گلکسی J3 Pro به صفحه نمایشی ۵ اینچی مجهز است که از رزولوشن 720P پشتیبانی می‌کند، پنل صفحه‌نمایش این گوشی Super AMOLED است، دو گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در کنار پردازنده چهار هسته‌ای ۴۱۰ اسنپ‌دراگون که از معماری ۶۴ بیتی بهره گرفته است سایر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی J3 Pro را تشکیل می‌دهند.

در قاب پشت این گوشی شاهد دوربینی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هستیم و در جلو گوشی دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی تعبیه شده است. به لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید نسخه ۵.۱ آب‌نبات چوبی به همراه رابط کاربری سامسونگ در این گوشی به چشم می‌خورد. امکان پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G LTE با دو سیم کارت و باتری ۲۶۵۰ میلی‌آمپری سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی تازه معرفی شده سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

گوشی هوشمند گلکسی J3 Pro در حال حاضر در چین از طریق اپراتور چینی Telecom عرضه می‌شود،‌سامسونگ برای این محصول خود قیمتی حدود ۱۵۰ دلار مشخص کرده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر این گوشی تنها روانه بازار چین شده ؛ اما با توجه به سیاست‌هایی که از سامسونگ سراغ داریم،‌به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد این گوشی هوشمند در سایر بازارهای جهانی نیز خواهیم بود.

منبع فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *