جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


روش فعالسازی تخفیف های اپراتورها

در حالیکه از امروز نرخ پیام کوتاه براساس قانون بودجه سال جاری یک تومان افزایش یافت، اپراتورهای ارتباطی راه‌های میانبری برای مشترکان خود در نظر گرفتند.

روش فعالسازی تخفیف های اپراتورها

نرخ پیامک از اول فروردین طبق قانون بودجه سال 94 معادل یک تومان افزایش می‌یابد تا درآمد حاصل از آن در بخش‌های جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی کشور، حق بیمه تأمین اجتماعی بسیجیان معسر، سازمان بیمه سلامت ایران، دانشگاه پیام نور، سازمان پزشکی قانونی و سازمان انتقال خون ایران با اهداف و درصدهای مشخص هزینه شود.
تصویب این بند الحاقی که در اسفند ماه 93 صورت گرفت، مخالفت‌های بسیاری را از سوی جامعه مخابراتی کشور به همراه داشت زیرا غالب کارشناسان معتقدند در شرایطی که ابزارهای ارتباطی مبتنی بر اینترنت گوی سبقت را از سرویس‌های قدیمی پیامک ربوده‌اند، باید با کاهش هزینه‌ها راهی برای جبران درآمدهای کشور یافت.
اما درقانون بودجه نه تنها توجهی به این موضوع و راهکاری برای برون رفت از این وضعیت نشده، بلکه نرخ پیام کوتاه (پیامک) یک تومان افزایش یافته است؛ به عبارتی شاید بتوان اینگونه تفسیر کرد که خودمان عاملی برای رونق بسترهای ارتباطی اینترنتی شدیم.
با این حال، ایام نوروز همواره فرصتی برای رقابت اپراتورها جهت ارائه خدمات متنوع به مردم و از طرفی کسب سود معقول بوده است؛ لذا عید امسال هم اپراتورای اول و دوم ارتباطی شرایطی را در نظر گرفته‌اند تا رفاه حال ارتباطی را به ارمغان آورند.
هر کدام از این اپراتورها طرح‌هایی را به مشترکان خود پیشنهاد داده‌اند که به نوعی “عیدی” تلقی می‌شود و از سویی دیگر راهی به سمت گران نکردن پیامک حداقل به شکل مقطعی و به مدت 13 روز (ایام عید) است.
همراه اول اعلام کرده که به مناسبت آغاز سال جدید به تمامی مشترکان خود در 5 مبلغ متفاوت عیدی می‌دهد.
این طرح از یکم فروردین تا پایان روز 13 فروردین 94 اجرا می‌شود و برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری پس از ثبت‌نام یکی از 5 مبلغ در نظر گرفته شده کاملاً به صورت تصادفی فعال می‌شود.
همراه اولی‌ها می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده، در این طرح بصورت رایگان ثبت‌نام کرده و از عیدی اپراتور اول که بصورت اعتبار داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند. برای نحوه فعالسازی هم باید پورتال این شرکت را پیگیری کرد.
ایرانسل هم با تخفیف 99 درصدی در مکالمات، پیامک رایگان و بسته‌های اینترنت همراه به استقبال بهار رفته است.
مشترکان این اپراتور در ایام نوروز امسال و با استفاده از خدمات “جزیره هوشمند ایرانسل” می‌توانند تا 99 درصد در تماس‌های داخل شبکه خود تخفیف دریافت کنند. برای استفاده از تخفیف‌های هوشمند کافیست مشترکان با شماره‌گیری کددستوری #1*135* این سرویس را روی خط خود فعال کنند
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این اپراتور مراجعه کنید.

 

منبع:تسنیم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *