جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رندر جدیدی از موبایل OnePlus 5 با دوربین دوگانه منتشر شد

با توجه به موفقیت موبایل های «وان پلاس 3» و «وان پلاس 3T»، هیجان موجود پیش از معرفی پرچمدار سال 2017 شرکت چینی «OnePlus» در 30 خرداد، کاملاً طبیعی به نظر می رسد.

 رندر جدیدی از موبایل OnePlus 5

حالا کمتر از دو هفته مانده به رونمایی، رندر جدیدی از وان پلاس 5 منتشر شده که تا حدودی با تصاویر قبلی متفاوت بوده و جزئیات بیشتری از طراحی تلفن مورد بحث را نمایش می دهد. این تصویر که به احتمال زیاد محصول نهایی را نشان می دهد، بسیار شبیه به اپل آیفون 7 پلاس است.

وان پلاس 5 با بدنه فلزی و گوشه های گرد، از ارگونومی خوبی برخوردار خواهد بود
همانطور که مشاهده می کنید، وان پلاس 5 دارای ماژول دوربین دوگانه و فلش LED بوده و دکمه «Mute» مخصوص وان پلاس را در سمت چپ و بالای دکمه های تنظیم صدا جای داده است. موبایل مذکور بدنه ای فلزی داشته و کمپانی با طراحی گوشه های گرد، ارگونومی تلفن را تا حدودی بهبود بخشیده که البته ریسک سر خوردن دستگاه را در دست افزایش می دهد.

متاسفانه در زمینه سخت افزار اطلاعات چندانی از وان پلاس 5 در دست نیست اما تا اینجا می دانیم که چیپست کوالکام اسنپدراگون 835 (مانند بسیای از پرچمداران امسال) قلب تپنده این پرچمدار بوده و احتمالاً به رَم 6 گیگابایتی مجهز خواهد شد. در ضمن کمپانی سازنده برای بهبود توانایی های دوربین موبایل خود، با شرکت «DxO» نیز همکاری خواهد کرد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *