جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رقابت فیس کوب با فیس بوک!

مدیر موسسه فرهنگی اندیشه مبنا مدعی است به دلیل کمبود اعتبارات، شبکه اجتماعی «فیس‌کوب» نتوانسته است با «فیس‌بوک» مقابله کند.

رقابت فیس کوب با فیس بوک!

شبکه اجتماعی فیس‌کوب، با صفحه یکی که بسیار شبیه سایت فیس‌بوک است و با گرافیک و خدماتی بسیار ضعیف‌تر، قصد دارد با این شبکه بین‌المللی رقابت کند.

مجتبی مطهری، مدیر موسسه فرهنگی اندیشه مبنا گفت: شبکه اجتماعی فیس‌کوب را از سه سال پیش راه‌اندازی کرده‌ایم و تا کنون 37 هزار کاربر دارد.وی یکی از دلایل ظاهر ساده و قدیمی فیس‌کوب را اعتبارات اندک دانست و افزود که به همین دلیل نتوانسته‌ایم با این اعتبارات، با فیس‌بوک مقابله کنیم.مدیر موسسه فرهنگی اندیشه مبنا تصریح کرد: تنها همکاری برای این شبکه اجتماعی فیس‌کوب، در اختیار گذاشتن سرور است که البته این سرور هم مشکلاتی دارد و در پی حل آن مشکلات هستیم.
وی بیان کرد: قابلیتی را در شبکه اجتماعی فیس‌کوب قرار داده‌ایم مبنی بر اینکه اگر کاربری، هرزنامه و یا مطالب نامناسبی در صفحه‌اش منتشر کرد، کاربر دیگری به سرعت آن را اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.مطهری گفت: شیوه‌ای را در فیس‌کوب اجرایی کرده‌ایم مبنی بر اینکه هر کاربری پلیس سایت باشد. درواقع با این شیوه می‌توانیم به افزایش تولید محتوای مناسب کمک کنیم.وی افزود: جذب 37 هزار نفر با اعتبارات محدود و طی سه سال موفقیتی (!) است و باید به دنبال جذب مشارکت‌های مراکز باشیم تا بتوانند ما را در این امر مهم یاری کنند.
مدیر موسسه فرهنگی اندیشه مبنا تصریح کرد: کاربران برای مشاهده و یا ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی فیس‌کوب می‌توانند به نشانی facekoob.ir مراجعه کنند.

منبع: فناوران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *