جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت Owlet برای ردیابی سلامت کودکان

اکثر استارت آپ ها برای صرفه جویی در زمان یا پول انسان طراحی شده اند. اما , Utah با گجت Owlet دستگاهی را به وجوProvo در آورده است که برای جان انسان تلاش می‌کند. این گجت قابل شستشو و پوشیدنی توانایی این را دارد تا اعمال قلب را ردگیری کند و به این وسیله به کودکان کمکی باشد تا در برابر بیماری هایی همچون  SIDS تسلیم نشوند.

gadget owlet baraye radyabiye salamate koodak

این گجت، در واقع ار پارچه تکیل شده که از طریق پالس اکسی‌متر مقدار اسکیژن خون را اندازه‌ گیری می‌کند و همچنین قادر است ضربان قلب را محاسبه کند. اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود. این جوراب بسیار دوست داشتنی، تمامی اطلاعات را جمع آوری می‌کند و آن را از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند شما به اشتراک می‌گذارد. پس از این کار،  اگر کودک مشکلی نداشت با رنگ سبز و اگر سلامت کودک در معرض خطر نبود با رنگ قرمز به شما اطلاع داده می‌شود. فقط باید مطمئن شوید که این گجت به طور مداوم استفاده شده است. شرکت همچنین جوراب Owlet را در یک بسته با سه سایز مختلف ارائه می‌کند که تا ۱۸ ماهگی کودک قابل استفاده هستند.

Owlet هنوز به طور قانونی تایید نشده و نمی‌توان آن را از لحاظ پزشکی معتبر خواند البته تا زمانی که ارزیابی های FDA ار ابن محصول به پایان برسد. با این حال، هیچ کمبودی در کارای آن احساس نمی‌شود و  لطف بزرگی در حق والدین است. معاون کمپانی سازنده اظهار داشت که در طول برنامه بتا، تعداد زیادی از والدین در مورد سلامتی کودک خویش آگاهی پیدا کردند. این تیم همچنین در طول  عرضه بتا، نزدیک ۶ میلیارد ضربان را در شش قاره جهان از  Owlet استخراج کرده اند. عملکرد این گجت روی تلفن همراه بسیار خوب است. اما این اصلا به آن معنا نیست که به عنوان یک دکتر متخصص عمل می‌کند.

با وجود اینکه سال های روی این دستگاه کار شده است اما هنوز تا عرضه‌ی رسمی آن به بازار زمان زیادی باقی مانده است و دلیل آن هم مشکلاتی می‌باشد که این گجت با آنها مواجه است. گجت Owlet محصولی با کاربرد بالا است و والدین را از وضعیت کودکشان آگاه تر خواهد ساخت.

 

منبع : engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *