جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رتبه 1 اینترنت پرسرعت +ADSL2

براساس نتایج ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، رتبه اول ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 در سه ماهه دوم سال را کسب کرد.

آسیاتک

غلامرضا داداش‌زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: براساس نتایج ارزیابی، شرکت های انتقال داده‌های آسیاتک رتبه اول، داده‌گسترعصر نوین (های وب) و آریا رسانه تدبیر (شاتل) به طور مشترک رتبه دوم و پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) رتبه سوم را کسب کردند.
داداش‌زاده با اشاره به اینکه نتایج ارزیابی نشان‌دهنده تلاش دارندگان پروانه در رقابت سالم و ارائه سرویس با کیفیت بالا و حفظ مشتریان خود است، افزود: اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه دوم سال جاری براساس نظرسنجی از کاربران در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع سرویس، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و ارزش‌گذاری به مشتریان و وفاداری ارزیابی و رتبه‌بندی شدند.
داداش‌زاده افزود: این رتبه‌بندی براساس میانگین امتیازی که کاربران از صفر تا ۲۰ در محورهای پنجگانه به اپراتورشان میدهند انجام شده و در چهار سطح عالی، خوب، قابل قبول و ضعیف سطح‌بندی میشوند.

منبع آی سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *