جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


راه اندازی نسل چهارم موبایل

مدیرعامل رایتل گفت:به زودی و با هماهنگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسل چهارم موبایل رایتل در تهران راه اندازی می شود.

راه اندازی نسل چهارم موبایل

به گفته مجید صدری در این زمینه در مرحله نصب آنتن های LTE هستیم و در این مرحله ۲۷۰ سایت در تهران نصب و راه اندازی کردیم؛ با این حال پیش بینی می کنیم تا دو ماه آینده بتوانیم ۴G را در مناطق پرترافیک شهر تهران راه اندازی کنیم.

صدری همچنین گفت: ما برای اینکه بتوانیم هزینه های مشترکانمان را پایین بیارویم در مراکز پرجمعیت با توجه به مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سرویس اینترنت وای فای عمومی راه اندازی می کنیم تا مشترکان رایتل هزینه کمتری بابت استفاده از سرویس اینترنت پرداخت کنند.

این سرویس قرار است در مراکز و مناطق پرتردد و پرترافیک شهر مانند مترو، برخی دانشگاهها و فروشگاههای بزرگ راه اندازی شود. در این زمینه تاکنون فاز آزمایشی این طرح در دو مکان عمومی متعلق به وزارت رفاه انجام شده است و به زودی در برخی مراکز فروشگاهی در تهران راه اندازی می شود. همچنین قصد داریم این سرویس را در سایر مراکز استانها نیز راه اندازی کنیم. البته راه اندازی سرویس اینترنت وای فای عمومی نیازمند اخذ مجوز از سازمانهای مربوطه نیز است.

منبع:خبرگذاری مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *