جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


راه اندازی مجدد آیفون هنگ کرده

با توجه به اینکه گوشی آیفون اپل در زمان استفاده از برنامه های مختلف ممکن است با مشکل هنگ کردن شما را مواجه کند بنابراین دست پاچه نشوید و به ادامه این مطلب دقت کنید.

راه اندازی مجدد آیفون هنگ کرده

ممکن است بسیار برای شما پیش بیاید که هنگام کار با گوشی آیفون به دلیل ترافیک برنامه ها و اپ های روی گوشی با هنگ شدن آن مواجه شوید و به جز دیدن صفحه سیاه یا برخی موارد صفحه سفید و بی حرکت، هیچ کاری با گوشی نتوانید انجام دهید.

در این حالت حتی گوشی شما ممکن است زنگ بخورد اما چیزی روی صفحه مشاهده نمیکنید.

البته میتوانید در این شرایط، گوشی را به رایانه متصل و با برنامه اپل از گوشی تان بخصوص دفترچه تلفن نسخه پشتیبان تهیه کنید ولی شاید دسترسی شما به بخش های دیگر مسدود باشد.

گاهی برای خلاصی از این مشکل میتوانید به اتصال گوشی به برقی شوکی به آن وارد کنید و گوشی را به حالت معمول دربیاورید اما در بسیاری موارد حتی اتصال به برق هم شناسایی نمیشود.

برای رفع این نگرانی و حل مشکل راه حلی وجود دارد آنهم اینکه به مدت 5 تا 15 ثانیه دکمه روشن/خاموش را به همراه دکمه هوم نگاه دارید، آنوقت می بینید که گوشی تان خاموش و مجددا راه اندازی میشود.

البته برای زمانی که خصوصا در استفاده از اینترنت گوشی به بخش خاموش کردن آن میروید و یا در استفاده از اینترنت گوشی یا وای فای به مشکلاتی مانند هنگ کردن بخش پیامک ها یا برنامه های دیگر برخورد میکنید میتوانید کمی صبر کنید تا گوشی به حالت معمول دربیاید اما اگر نشد به آسانی با نگاه داشتن دکمه خاموش و روشن به مدت کمتر از 15 ثانیه با نمایان شدن اسلایدر، اقدام به خاموش کردن گوشی کنید و مجددا بعد از همین مدت زمان، گوشی را با اشاره انگشت تان به همان کلید روشن کنید.

امید است که با تهیه نسخه های پشتیبان در زمان های مشخص در کنار استفاده کم ترافیک از برنامه ها و خصوصا آنهایی که با اینترنت گوشی درگیر هستند، به راحتی از دغدغه های اطلاعاتی و ارتباطاتی گوشی موبایلتان خلاص شده و به آسانی و با خیال راحت از این وسیله ارتباطی و فناوری استفاده کنید.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *