جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامانه رفاه ایرانیان راه اندازی میشود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساختارها برای ادغام سازمانهای بیمه گر هماهنگ نیست اما برنامه تجمیع منابع بیمه ای را در دستور کار داریم و باید اقدامات ساختاری اجرای ان آماده شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی در برنامه “نگاه یک” شبکه یک سیما از شناسایی نیازمندان خبر داد و اعلام کرد: بر اساس پایه های اطلاعاتی و آمار سازمان هدفمندی و مراکز آمار، افراد نیازمند را شناسایی و دهک های مختلف را لایه بندی می کنیم و با توجه به اینکه منابع دولت ، محدود است و در مرحله اول تلاش می کنیم نیازهای غذایی نیازمندان را تامین کنیم و سوء تغذیه ها را از میان برداریم.
به گفته وی،در مرحله اول هفت و نیم میلیون نفر را مشمول دریافت سبد کالایی شد و اکنون به این رقم اضافه شده است.
ربیعی با اشاره به اینکه درحال راه اندازی سامانه رفاه ایرانیان هستیم ، تاکید کرد: تکلیف قانونی بود اما 8 سال اجرا نشده بود و یکی از فواید آن شناسایی نیازمندان است .
وی با اشاره به اینکه 51 درصد جمعیت کشور با بیش از 12 میلیون و 900 هزار بیمه شده مستقیم اصلی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که در مجموع 39 میلیون و 394 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اظهار داشت: تاکنون بیش از 12 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه شده است که از این رقم 6 هزار میلیارد تومان در بخش درمان مستقیم و 6 هزار میلیارد تومان در مراکز غیر درمانی، خود هزینه می شود .

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *