جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دیگر گجت ها نیازی به شارژ کردن ندارند!

در ارزیابی استفاده از اپل واچ‌ها، شارژ یک‌روزه این ساعت‌ها چالشی برای ادعای این محصول به‌عنوان یک محصول منحصربه‌فرد و بدون نقص جلوه می‌نماید. البته نه‌تنها اپل واچ‌ها بلکه همه گجت های الکترونیکی بشارژ شدن نیاز دارند و شاید همین امر مانع حصول تجربه ایی ایده آل در کاربرد این وسایل باشد. ساعت، موبایل، تبلت، دوربین و بسیاری از وسایل دیگر همه به شارژ شدن نیازمندند.

 

gadgetha niyazi be ch nadaran

 

اخیرا شرکتی به نام StrechSense اعلام کرد که در پی برطرف ساختن این مشکل با نوعی حسگر است که نیاز گجت ها به شارژ کردن را از بین میبرد. مدیرعامل این کمپانی در کنفرانس فناوری‌های پوشیدنی 2015 توضیحاتی را درباره نحوه عملکرد این حسگر ارائه داد.

به نقل از وی، این حسگرها باخم شدن انرژی قابل ذخیره ایی تولید می‌کنند و می‌توانند این انرژی را به دستگاه‌هایی که در آن کار گذاشته‌شده‌اند منتقل کنند.

این کمپانی اعلام کرده که این حسگر مجوز لازم برای تولید را دریافت کرده و فاز تست دانشگاهی خود را نیز پشت سر گذاشته است. در حال حاضر این شرکت با بیش از 100 کمپانی دیگر برای یافتن موارد مصرف تازه ایی برای این حسگرها همکاری می کند و هدف نهایی خود را طراحی حسگرهایی اعلام کرده که بتوانند از حرکات انسان انرژی تولید کنند.

منبع : nikoo.com

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *