جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دگرگونی چت با نرم افزار جدید یاهو

چند ماهی است که یاهو نرم‌افزار Messengerاش را از روی آیتونز برداشته. اما این شرکت دیروز نرم‌افزار جدیدی به اسم LiveText را روی فروشگاه اپل قرار داده است؛ نرم‌افزاری که می خواهد تجربه‌ی جدیدی از چت و گفتگو را برای کاربران‌اش به‌وجود بیاورد.

دگرگونی چت با نرم افزار جدید یاهو

نرم‌افزار LiveText که فعلا فقط از هنگ‌کنگ قابل دانلود است، با ادغام ویدیو و متن قصد دارد خود را از رقبای‌اش جدا کند. این نرم‌افزار، متن را با ویدیویی بدون صدا همراه می‌کند. این نرم‌افزار به کاربران‌اش اجازه می‌دهد به‌طور همزمان هم یکدیگر را نگاه کنند و هم برای یکدیگر پیغام متنی بفرستند.

در توضیحات این نرم‌افزار آمده است: «اختراع گوشی‌های هوشمند سرعت و کارآمدی بیشتری برای‌مان فراهم کرده است. از صحبت کردن فقط با صدای‌مان به نقطه‌ای رسیده‌ایم که روی یک صفحه‌ی شیشه‌ای و با انگشتان‌مان با هم ارتباط برقرار می‌کنیم.»
توضیحات این نرم‌افزار وضعیت فعلی پیغام‌های متنی را نامناسب می‌داند: «اما در این میان، جریان طبیعی صحبت‌های‌مان را از دست دادیم. می‌خواهیم به اساس برگردیم و کلمات و عکس‌العمل‌های دوستا‌ن‌تان را در مقابل‌تان قرار دهیم. صدا را هم از این معادله حذف کرده‌ایم که در دنیای سریع امروز کاربردی ندارد.»
نرم‌افزار LiveText این گونه کار می‌کند: پیغامی برای کسی می‌فرستید، او به پیغام پاسخ می‌دهد و مستقیما نرم‌افزار ویدیوی زنده‌ی شما را به یک‌دیگر نشان می‌دهد. متن پیغام‌های‌تان هم روی ویدیوی بی‌صدا به نمایش در می‌آید.
این نرم‌افزار فعلا خارج از هنگ‌کنگ در دسترس نیست، اما احتمالا در آینده‌ای نزدیک در تمام مناطق قابل دانلود خواهد بود.

منبع:دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *