جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوره‌های تخصصی بین‌المللی امنیت اطلاعات

شرکت ایدکو با همکاری کسپرسکی دوره‌های آموزشی رسمی امنیت اطلاعات برگزار می‌کند.
دوره‌های تخصصی بین‌المللی امنیت اطلاعات

به‌منظور ارتقای سطح دانش فنی کارشناسان کشور در زمینه امنیت اطلاعات، دوره‌های آموزشی رسمی کسپرسکی به همراه اعطای گواهی‌نامه رسمی کسپرسکی توسط شرکت ایدکو برگزار می‌شود.


این دوره‌ها بین‌المللی بوده و گواهی‌نامه رسمی آن نیز مانند مدارک شرکت‌هایی نظیر سیسکو و مایکروسافت در تمام دنیا دارای اعتبار است و فرصت‌های کاری خوبی در سراسر جهان و از جمله ایران برای فرد دارنده آن فراهم می‌سازد.
برگزاری چنین دوره‌هایی با حضور اساتید ایرانی آموزش‌دیده و مجرب، ضرورت سفر خارجی برای گذراندن این دوره‌ها و مراجعه به مراکز آزمون در خارج از کشور برای دریافت گواهی‌نامه رسمی را حذف کرده و علاقه‌مندان می‌توانند از دانش بروز اساتید ایرانی در داخل کشور بهره‌مند شوند.

این گزارش می‌افزاید، لابراتوار کسپرسکی شرکت ایدکو و مرکز آموزش رسمی آن را به‌عنوان مرکز مجاز آموزش کسپرسکی در ایران و خاورمیانه در وب‌سایت رسمی خود معرفی کرده است.
(نشانی https://support.kaspersky.com/learning/centres/mideast)

سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو در این زمینه می‌گوید: طی تفاهم انجام‌گرفته با لابراتوار کسپرسکی، شرکت ایدکو و مرکز آموزش آن‌ هم‌اکنون به‌عنوان همکار رسمی در برگزاری دوره‌های تخصصی و اعطای گواهی‌نامه رسمی معرفی‌شده و تقویم و زمان برگزاری دوره‌های آموزشی نیز در سایت شرکت درج‌شده است.
(نشانی http://edu.irkaspersky.com)
مدیرعامل ایدکو در این خصوص می‌افزاید: فعالیت‌های بین دو شرکت که نزدیک به ده سال است مستمراً ادامه داشته، هم‌اکنون وارد مرحله همکاری‌های نزدیک‌تری شده و ارائه راهکارهای کسپرسکی در کنار فارسی سازی نسخه‌های ویژه کشورمان با برگزاری دوره‌های آموزشی رسمی به ارائه یک بسته امنیتی کامل منتهی می‌شود. به‌این‌ترتیب مخاطبان شرکت می‌توانند با اطمینان، همه آیتم‌های موردنیاز برای حفظ امنیت سازمانی را در خدمت داشته باشند.

وی همچنین افزود: امکان برگزاری این دوره‌های تخصصی و رسمی با مشارکت نمایندگان، همکاران ایدکو و آموزشگاه‌های تخصصی فناوری اطلاعات نیز امکان‌پذیر است و به این طریق می‌توان به نشر کامل و گسترده دانش بومی حفظ امنیت اطلاعات امیدوار بود.
بقایی ضمن تأکید بر اصالت گواهی‌نامه‌های صادره تصریح کرد: مرکز آموزش رسمی ایدکو به‌عنوان مرکز آموزش تأیید صلاحیت شده لابراتوار کسپرسکی فعالیت می‌نماید و گواهی‌نامه‌های صادره نیز مستقیماً از سوی لابراتوار کسپرسکی و از طریق ایدکو به دست فارغ‌التحصیلان خواهد رسید.
این گزارش می‌افزاید افزایش دانش کارشناسان کشور در حوزه امنیت اطلاعات باعث می‌شود تا صرف‌نظر از اینکه از چه محصول یا راهکاری استفاده می‌کنند به اطلاعات فنی مفید و بروزی دست یابند و این امر درنهایت کیفیت خدمات امنیت اطلاعات را در سطح سازمان‌ها بالا می‌برد.
از دیگر سو گذراندن این دوره‌ها برای افراد خواهان ورود به بازار کار امنیت اطلاعات موجب می‌شود تا کسب‌وکار خود را با دانش و آگاهی بیشتری آغاز و اداره کرده و درنتیجه بهره‌وری مطلوب‌تری داشته باشند.

شرکت ایدکو، برگزارکننده دوره‌های آموزشی کسپرسکی به‌عنوان مرکز آموزش رسمی و تائیدشده کسپرسکی در ایران، این دوره‌ها را تا ۲۴شهریورماه ۱۳۹۴ (پانزدهم سپتامبر ۲۰۱۵) با تخفیف ۲۰درصدی ثبت‌نام می‌نماید.
شرکت ایدکو منتظر حضور علاقه‌مندان و فعالانی است که در پی ارتقای دانش و فرصت‌های شغلی پویا هستند. اطلاعات تکمیلی، زمان برگزاری دوره‌ها و هزینه‌های مربوطه نیز از طریق نشانی edu.irkaspersky.com قابل مشاهده است.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *