جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوربین 360 درجه ای Ricoh R

در جریان رویداد CES امسال، شرکت ریکو از دوربین 360 درجه پیشرفته خود به نام Ricoh R رونمایی کرد. دوربینی که قادر است تا 24 ساعت و بدون وقفه ویدیوهای زنده را استریم کند.

دوربین 360 درجه ای Ricoh R
ریکو در نظر دارد همراه با دوربین Ricoh R که یک دوربین 360 درجه به شمار می‌رود، به دنیای استریم‌های زنده راه پیدا کند. این دوربین نه چندان ظریف شباهت خیلی زیادی به Theta S و مدل ارزان‌تر SC دارد که پیش از این عرضه شده‌اند. دوربین Ricoh R این توانایی را دارد تا به استریم زنده ویدیوهای 360 درجه با تفکیک‌پذیری 2K و نرخ 30 فریم در ثانیه بپردازد.

دوربین یاد شده این توانایی را دارد تا تصاویر به دست آمده از لنزهای دوگانه خود را به صورت بلادرنگ ترکیب کند. ریکو گفته است: «اگر این دوربین را به یک منبع انرژی متصل کنید، تا 24 ساعت قادر است ویدیو 360 درجه را استریم کند.» اما سوال اصلی این است که شما به چه دلیلی باید مشتاق باشید تا استریم‌های زنده 24 ساعته 360 درجه‌ای را ضبط کنید؟ شاید به همین دلیل است که ریکو در زمینه بازاریابی این محصول از این دوربین به عنوان یک کیت توسعه نام برده است. این شرکت امیدوار است، مصرف کنندگانی همچون هنرمندان، گیمرها، پژوهشگران و استاتید مشتاق باشند تا دوربین Ricoh R را خریداری کنند.

البته ریکو در ارتباط با زمان عرضه این دوربین به بازار صحبتی نکرده است، اما به نظر می‌رسد این دوربین در آینده نزدیک به بازار عرضه نخواهد شد. با این وجود، دوربین Ricoh نشان می‌دهد که ریکو در حال توسعه دوربین‌های خود بر مبنای دوربین‌های Thera  است. مشکلی که دوربین‌های Thera داشتند این بود که کیفیت تصاویر گرفته شده با آن‌ها آن‌گونه که باید و شاید خوب نبود. اما به هر ترتیب ما به محصول جدید این شرکت خوش‌آمد می‌گوییم.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *