جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوربین پانارومیک ۱۸۰ درجه ای

اغلب اوقات برای تحت نظر قرار دادن کل محیط خانه شما نیاز به چندین دوربین خواهید داشت که باید در مکان‎های مختلف با زاویه دید ۱۳۰ درجه و یک تاخیر که به واسطه حرکت سوژه از روبروی دوربین به وجود می‎آید نصب ‎شوند. اما دوربین پانارومیک ۱۸۰ درجه ای DCS-960L wide Eye HD به گونه‎ای طراحی شده تا بتواند تمام این مشکلات را برطرف کند.

دوربین پانارومیک ۱۸۰ درجه ای
DCS-960L با قابلیت دید ۱۸۰ درجه‎ای خود نیاز به نصب دو یا چند دوربین برای مشاهده تمام محیط خانه را برطرف می‎سازند. همچنین این قابلیت برای مکانی که شما قصد نصب این دوربین را دارید نیز یک مزیت به حساب می‎آید و شما دیگر لازم نیست آن را در یک گوشه  نصب کنید. به همین دلیل احتمال این که این دوربین توسط مزاحمان دیده شود بسیار کمتر می‎شود. همچنین این دوربین بدون ایجاد نویز و صداهای مزاحم از دید سایرین پنهان باقی می‎ماند

قابلیت‎های گنجانده شده در این دوربین بیشتر شبیه به دستگاه‎های  تجاری است، خود دی‎لینک هم می‎گویند این شرکت مرزهای محدود کننده محصولات امنیتی خانگی را از سر راه برداشته است.

کیفیت تصویر برداری این دوربین HD 720p است، یک میکروفون داخلی دارد، می‎تواند به طور خودکار وضعیت تصویربرداری در روز و شب را تنظیم کند و همچنین این توانایی را دارد که به گونه‎ای تنظیم شود تا حرکات صورت گرفته در یک منطقه خاص (مثل ورودی‎ها یا کنار پنجره‎ها)  را تحت نظر قرار دهد. همچنین می‎تواند صداهای تولید شده بلندتر از یک میزان خاص را شناسایی کند که برای فعال سازی هشدار دهنده بسیار مفید است.

این دوربین می‎تواند با استفاده از یک IR LED داخلی در تاریکی مطلق تا فاصله ۵ متری را مشاهده کند، بنابراین امکانات دید در شب آن نیز بسیار مناسب و کاربردی است.

شما می‎توانید این دوربین را با استفاده از یک تلفن هوشمند، تبلت یا کامپیوتر شخصی توسط اپلیکیشن رایگان mydlink از راه دور کنترل کرده و به تصاویر آن دسترسی داشته باشید. همچنین یک کارت microSD 16 گیگابایتی داخل این دوربین گنجانده شده است. بنابراین شما می‎توانید ویدیوها را به صورت مستقیم روی خود این دوربین ضبط کنید. همچنین این امکان وجود دارد که شروع به ضبط ویدیو را بر اساس یک فرمان خاص، در زمان بندی مشخص و یا ضبط به صورت متناوب برنامه ریزی کنید. شما هم اکنون می‎توانید DCS-960L را با قیمت  349.95 دلار تهیه کنید.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *