جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوربین سلفی‌محور گوشی Acer S59

براساس اخبار منتشر شده، Acer S59، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت ایسر است. به‌تازگی بنچمارک این گوشی به‌بیرون درز کرده است. شرکت ایسر از یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در این گوشی بهره گرفته است.

دوربین سلفی‌محور گوشی Acer S59

ایسر یک شرکت تایوانی است که در حوزه طراحی و تولید ابزارهای دیجیتال فعالیت می‌کند. گرچه در سه ماهه اخیر هیچ گوشی هوشمندی از سوی این شرکت معرفی نشده است، اما براساس اخبار منتشر شده، ایسر در حال کار روی چند گوشی هوشمند جدید است. گوشی ایسر S59 یکی از همین گوشی‌ها است که به‌تازگی بنچمارک‌های آن به‌بیرون درز کرده است.

در این بنچمارک‌ بعضی از جزییات سخت‌افزاری استفاده شده در این گوشی مشخص شده است. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های گوشی ایسر S59 استفاده از یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی است. این در حالی است که پیش از این تنها در گوشی‌های Asus Zenfone Selfie، HTC DesireEye و Micromax Canvas Selfie از دوربین 13 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین جلو استفاده شده بود.

در گوشی ایسر S59 از یک صفحه نمایش 5 اینچی 720p، پردازنده مدیاتک MT6753 و چیپ‌ست هشت هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش LED و اندروید 5.1 لالی‌پاپ اشاره کرد.
شرکت ایسر هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی را اعلام نکرده است. این در حالی است که حتی نام اصلی این گوشی هم هنوز از سوی ایسر مشخص نشده و کسی نمی‌داند که S59 قرار است شماره مدل این گوشی باشد یا از آن به‌عنوان نام جدیدترین گوشی هوشمند ایسر استفاده خواهد شد.

منبع:دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *