جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوربین دوگانه برای کدام گوشی های سامسونگ

اگر هنوز هم ذره‌ای شک درون شما وجود دارد که سامسونگ گلکسی نوت 8 با دوربین‌های دوگانه عرضه خواهد شد، مقاله زیر را بخوانید تا ببینید که چگونه تحلیلگران کره‌ای در تلاش هستند تا این شک را از بین ببرند.

دپارتمان الکترو-مکانیک سامسونگ که مسئولیت نمونه‌های دوربین موبایل را بر عهده دارد، به‌نظر می‌رسد که در اقدامات خود موفق نبوده و نتواند تغییر دوربین‌های سامسونگ به دوربین‌های دوگانه را عملی کند.

تحلیلگر کره‌ای از موسسه سرمایه‌گذاری اقتصادی هانا، کیم روک هومی گوید:

فراهم نمودن دوربین‌های دوگانه برای پرچم‌داران سامسونگ، در اواخر نیمه اول سال 2017 آغاز شده و تا سال دیگر نیز در بخش الکترو-مکانیک سامسونگ همچنان ادامه دارد.
انتظار می‌رود که دوربین پرچم‌دار گلکسی نوت 8 سامسونگ مجهز به عدسی تله فوتو 12 مگاپیکسلی و لنز عریض 13 مگاپیکسلی برای ارتقا عملکرد دوربین در نور کم، 3D-mapping و اندازه‌گیری بهتر فاصله باشد.

البته دوربین‌ دوگانه جدید سامسونگ ثبات نوری بیشتری را ارائه داده، همچنین دارای قابلیت زوم سه برابر است، اگرچه مینگ چی کو، یک تحلیلگر دیگر کره‌ای ادعا می‌کند که سنسورهای به‌کار رفته در گلکسی نوت 8 نسبت به گوشی‌های موجود در بازار سامسونگ که دوربین‌های دوگانه دارند، بهتر عمل می‌کنند.

همه متخصصین در انتظار تست دوربین گلکسی نوت 8 هستند. پارک هیونگ وو تحلیلگر موسسه سرمایه‌گذاری شینهان ادعا می‌کند که دپارتمان الکترو-مکانیک و گوشی‌هایی که مرتبط با آن هستند در دو سال آینده سود بسیاری را کسب خواهند نمود. وی می‌گوید:

گلکسی نوت 9 و S9 به‌احتمال‌ زیاد تناسب بهتری با دوربین‌های دو لنزه دارند و بعضی از قسمت‌های کارخانه شامل بخش مقاومت خازن القایی سود افزایش‌یافته را اعلام خواهد نمود.
همچنین آقای پارک به‌ پیش‌بینی خود اضافه می‌نماید که درآمد بخش الکترو-مکانیک سامسونگ در سال 2019 در حدود 10 میلیارد دلار خواهد بود.

درست است که این کمپانی دیر به جرگه گروه محبوب دوربین‌های دوگانه پیوست ولی به گوش می‌رسد که در این زمینه عزم خود را جزم نموده و خوشبختانه می‌توان در انتظار دوربین‌های بهتر بر روی گوشی‌های این کمپانی باشیم.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *