جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دفترچه یادداشت دیجیتالی Wacom

عرضه دستگاه های الکترونیکی پرتابل به بازار هم نتوانست علاقه بسیاری از افراد به نوشتن روی کاغذ را از بین ببرد. اما اسناد کاغذی محدودیت های زیادی دارند که از آن جمله می توان به جاگیر بودن و خطر مخدوش شدن آنها به دلایل مختلفی از جمله آتش سوزی، پاره شدن و پوسیدگی بر اثر گذر زمان اشاره نمود.

دفترچه یادداشت دیجیتالی Wacom

از همین رو شرکتی به نام Wacom اقدام به ساخت نوعی دفترچه یادداشت هوشمند کرده تا هم علاقمندان به دست نویسی اطلاعات را راضی نگه دارد و هم محدودیت های کاغذ را از میان بردارد.

دفترچه یادداشت خلاقانه و هوشمند این شرکت بامبو اسپارک نام دارد که با استفاده از تکنولوژی قلم دیجیتال خود، خطوط ترسیم شده توسط کاربر روی صفحات A5 را دریافت کرده و نسخه ای دیجیتالی از آنها تهیه می کند.

دفترچه یادداشت دیجیتالی Wacom 2

 

پس از آنکه اطلاعات و مطالب مورد نظرتان را روی صفحات این دفترچه وارد کردید تنها کافیست تا یک دکمه را فشار دهید تا بامبو اسپارک آنها را با کلاود اختصاصی شرکت Wacom سینک نماید و برای استفاده های آتی شما ذخیره نماید.

استفاده از بامبو اسپارک بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن Bamboo Spark را برای دستگاه اندرویدی یا iOS خود دانلود نموده و سپس گجت خود را با اپلیکیشن یکسان سازی نمایید و از این مرحله به بعد هر زمان که دکمه موجود در مرکز دستگاه را فشار دهید مطالب دست نویس شده شما روی کلاود ذخیره می شوند.

در وضعیت آفلاین امکان ذخیره سازی تا ۱۰۰ صفحه از این دفترچه یادداشت وجود دارد. اکانت کلاود Wacom شما نیز کاملا رایگان خواهد بود و می توانید از دستگاه های مختلف به محتوی ذخیره شده خود دسترسی داشته باشید.

دفترچه یادداشت دیجیتالی Wacom 3

این دفترچه یادداشت تا هشت ساعت شارژ را در خود نگه می دارد و می توانید آن را از طریق پورت یو اس بی شارژ نمایید. قلم این دفترچه هوشمند نیز از نوعی جوهر بهره می برد که برای کار کردن همراه با تکنولوژی تشدید الکترومغناطیسی (اختصارا EMR) آن طراحی شده و می توانید جوهر آن را پس از تمام شدن از فروشگاه های آنلاین شرکت سازنده به قیمت ۱۰ دلار خریداری نمایید.

بامبو اسپارک در قالب سه نسخه به قیمت های ۱۵۹٫۹۵، ۱۵۹٫۹۰ و ۱۱۹٫۹۹ یورو به فروش خواهد رفت و خود دستگاه به همراه متعلقاتش هم از ماه اکتبر به بازار عرضه می گردد.

منبع دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *