جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دعوت نامه همراه با نوکیا 1110

ماجرای Meizu و نوکیا همچنان ادامه دارد و عدد ۷۱۶ یک بار دیگر توسط شبکه های اجتماعی شرکت چینی Meizu پست شده است. چند روز پیش، Meizu بازگشت نوکیا را تبریک گفت و عدد ۷۱۶ را در شبکه اجتماعی خود پست کرد. همین مسئله باعث شد تا فکر کنیم میزو شریک تجاری جدید نوکیا است اما امروز مشخص شد که احتمالا دلیل این کار، استفاده از شهرت نوکیا ۱۱۱۰ برای تبلیغ Meizu M2 بوده است.

دعوت نامه همراه با نوکیا 1110

اوایل امروز، میزو دعوت نامه های مخصوص خود را برای مراسم رونمایی Meizu M2 در ۲۹ جولای ارسال کرد. نکته جالب این بود که دعوت نامه ها حاوی یک تلفن همراه نیمه فعال Nokia 1110 بوده است؛ تلفنی که احتمالا یکی از معروف ترین و محبوب ترین تلفن های همراه جهان به حساب می آید.

گفته شده که تلفن همراه Meizu M2 قیمتی معادل ۵۹۹ یوآن (کمتر از ۱۰۰ دلار) دارد و احتمالا ما را به دوران Nokia 1110 خواهد برد؛ در واقع چنین پیامی را از این مدل دعوتنامه ها می توان برداشت کرد.

Nokia 1110 های ارسال شده توسط میزو، به طور کامل کارایی ندارند. تلفن ها فقط روشن می شوند و نمی توان از آن ها استفاده ای کرد و تنها تاریخ ۲۹ جولای روی آن به نمایش در می آید.

اگرچه Meizu M2 هنوز رسما معرفی نشده، اما به لطف اکتشافات جدید، اطلاعاتی در دست داریم. گفته شده که این تلفن همراه نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ دارد و سی پی یو ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی آن MediaTek 6735 خواهد بود. دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی با سنسور مخصوص سلفی و جایگاه میکرو اس دی از دیگر قابلیت های دستگاه هستند.

این دستگاه دو سیم کارته، از اتصال ۴G نیز پشتیبانی به عمل می آورد و ۲۷۰۰ میلی آمپر فضا برای ذخیره الکتریسیته دارد.

اگر شایعات مربوط به قیمت آن حقیقت داشته باشد، دیگر تولیدکنندگان چینی باید کم کم به فکر یک کاهش قیمت اساسی روی محصولات شان باشند.

دعوت نامه همراه با نوکیا 1110-2

 

دعوت نامه همراه با نوکیا 1110-3

 

 

منبع:دیجیاتو

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *