جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستیار دیجیتالی بیکسبی سامسونگ با یک ماه تاخیر عرضه می شود

بنابر گزارش تازه ای از سوی نشریه وال استریت ژورنال، دستیار دیجیتالی بیکسبی در یادگیری زبان انگیسی، دانش آموز چندان خوبی نبوده است؛ چرا که ظاهراً هوش مصنوعی سامسونگ در گرامر و ساختار زبان با مشکلاتی مواجه شده. این بدان معناست که بیکسبی در ساخت جملات انگلیسی ضعف دارد.

وال استریت ژورنال می گوید که بیکسبی تا پیش از اواخر ماه ژوئن در ایالات متحده عرضه نمی شود؛ یعنی با یک ماه تاخیر نسبت به برنامه ریزی اولیه سامسونگ برای عرضه در ماه مه.

در حال حاضر گلکسی اس 8 در مسیر پشت سر گذاشتن فروش گلکسی اس 7 سال گذشته قدم بر می دارد که پرفروش ترین موبایل در تاریخ سامسونگ بوده است. مسلماً کمپانی کره ای نمی خواهد که مشکلات مربوط به بیکسبی، در کسب این رکورد تازه اخلالی ایجاد کند.

بنابر آمار ارائه شده، در حال حاضر 3.5 میلیارد دستگاه مجهز به دستیار دیجیتالی در سراسر جهان وجود دارد و انتظار می رود که این رقم تا سال 2021 میلادی، به 7.5 میلیارد واحد برسد؛ یعنی بیشتر از جمعیت احتمالی کره زمین در آن زمان.

در همین حال پیش بینی شده که طی سال 2021، دستیار گوگل با سهم 23 درصدی، اصلی ترین بازیگر بازار هوش مصنوعی خواهد بود و بیکسبی و سیری و الکسا به ترتیب سهمی 15، 13 و 4 درصدی خواهند داشت. اما همه این ها، صرفاً پیش بینی تحلیلگران است و رویای سامسونگ در صورت عدم برطرف سازی مشکلات بیکسبی با زبان انگلیسی محقق نخواهد شد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *