جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستگیری هکر تلفن همراه

کارآگاهان پلیس فتا یزد فردی را که اقدام به هک کردن تلفن همراه یک خانم در فضای مجازی و همچنین تهدید وی به انتشار تصاویر خصوصی اش کرده بود دستگیر کردند.

دستگیری هکر تلفن همراه
سرهنگ “حسین رضایی” رئیس پلیس فتا استان یزد درباره این خبر گفت: چندی پیش بود که خانمی 25 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از هک شدن تلفن همراهش در فضای مجازی توسط فردی طرح شکایت کرد.

رضایی ادامه داد: شاکیه به افسر پرونده گفت:”مدتی است که شبکه اجتماعی تلفن همراه من توسط فرد دیگری هک شده و او به تمامی اطلاعات شخصی من دست پیدا کرده و من را به انتشار تصاویر خصوصی­ام در فضای مجازی تهدید کرده است”.
سرهنگ رضایی افزود: کارآگاهان پلیس فتا پس از بررسی موضوع و تحقیقات فنی و پلیسی، متوجه شدند که متهم با هک کردن شبکه اجتماعی (تلگرام) شاکیه به اطلاعات شخصی وی و همچنین تصاویر خصوصی اش دسترسی پیدا کرده است.

رضایی گفت: ماموران پلیس فتا در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهم به هویت “ص.ب” 32 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.
وی، افزود: متهم در بازجویی های کارآگاهان پلیس لب به اعتراف گشود و به هک کردن شبکه اجتماعی تلفن همراه شاکیه و دسترسی به تصاویر شخصی وی و همچنین تهدید وی به انتشار تصاویر خصوصی اش اعتراف کرد.

متهم در بازجویی های خود به افسر پرونده گفت:”مدتی پیش در تالار گفت و گو در فضای مجازی تلفن همراه با این خانم دوست شدم و پس از آن با هک کردن شبکه اجتماعی تلفن همراه وی به اطلاعات شخصی اش دست پیدا کردم و او را تهدید کردم چنانچه به خواسته های شیطانی من تن ندهد تصاویر وی را انتشار خواهم داد.”

رئیس پلیس فتا استان یزد در پایان از شهروندن خواست: از ذخیره اطلاعات شخصی و همچنین تصاویر خصوصی خود در تلفن همراه اجتناب کرده و بدانند که دوستی با افراد غریبه در فضای مجازی و تالارهای گفت­و­گو نتایج خوشایندی را در پی نخواهد داشت.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *