جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستگاه هکر 5 دلاری

این روزها بسیاری از کاربران دستگاه های هوشمند و همچنین کامپیوترهای رومیزی، از پسورد و یا همان رمز عبور برای جلوگیری از ورود افراد ناشناس و به تبع محافظت از اطلاعات موجود در دستگاه خود استفاده می کنند.

دستگاه هکر 5 دلاری

در واقع، این شیوه در میان بسیاری از کاربران مرسوم است اما اخیراً شخصی به نام Sam Kamar موفق به تولید دستگاه کوچکی شده است که تنها 5 دلار قیمت دارد و می تواند ظرف 30 ثانیه، از سد هر پسوردی بگذرد و هر کامپیوتری را هک کند. با تک شات همراه باشید.

به گفته وی، این دستگاه با استفاده از یک حفره امنیتی به نام PoisonTan طراحی شده و در ساخت آن نیز تنها از یک نرم افزار رایگان به همراه یک میکروکامپیوتر 5 دلاری Raspberry Pi Zero استفاده شده است.

 

تنها کاری که هکر می بایست انجام دهد، وصل کردن این دستگاه به درگاه USB کامپیوتر مورد نظر است و بدین ترتیب، یک درب پشتی (Backdoor) بر روی آن نصب خواهد شد.

 

آن چه که شگفتی های این روش از هک را دوچندان می کند، این است که در شیوه های قدیمی از متدهای نه چندان کارآمد استفاده می شود، اما در این روش، از طریق شبیه سازی اینترنت بر روی دستگاه USB، به طور کامل پسورد را دور خواهد زد به طوری که کامپیوتر و یا لپ تاپ تصور خواهد کرد که این دستگاه از طریق اترنت متصل شده و بدین ترتیب، تمامی ترافیک وب غیررمزگشایی شده به میکروکنترلر ارسال خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود که برای استفاده از این روش، می بایست یک تب مرورگر بر روی دستگاه مورد نظر باز و در حال اجرا باشد، بنابراین اگر مرورگری باز نباشد، امکان هک وجود نخواهد داشت.

 

Kamkar در پایان خاطرنشان کرد که با اتصال این دستگاه، تمامی درگاه های USB غیرفعال خواهند شد چرا که در این حالت، تمامی فعالیت های کامپیوتر به حالت معلق در خواهد آمد.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *