جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستگاه‎های پرفروش اندرویدی

طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط موسسه Strategy Analytics سه گوشی هوشمند ساخت سامسونگ در صدر لیست گوشی‎های پرفروش در سطح جهان قرار دارند. این سه محصول شامل نسخه Edge گلکسی اس7، گلکسی J2 و نسخه معمولی گلکسی اس7 می‎شود. این گزارش بر اساس میزان فروش در نیمه اول سال جاری میلادی تنظیم شده است.

دستگاه‎های پرفروش اندرویدی

نسخه Edge گلکسی اس7 توانسته در شش ماه اول سال 2016 حدود 13.3 میلیون دستگاه فروش داشته باشد. این رقم حدود 2.3 درصد از کل دستگاه‎های اندرویدی فروخته شده در این بازه زمانی را شامل می‎شود. در رتبه دوم و سوم به ترتیب گلکسی J2 با فروش 13 میلیون دستگاه و نسخه استاندارد گلکسی اس 7 با 11.8 میلیون دستگاه قرار دارند.

در سال‎های گذشته موفقیت تجاری پرچمداران سامسونگ بارها تکرار شده است و سهم مهمی از فروش این شرکت را به خود اختصاص می‎دهد. حتی در گزارش‎هایی ذکر شد که سوددهی این محصولات بیشتر از میزان مورد انتظار بوده است. اما این اولین گزارشی است که در آن خبر از موفقیت گلکسی J2 می‎دهد. محصولی میان‎رده که ابتدا به صورت انحصاری در هند معرفی شد و سپس راه خود را به بازارهای جهانی باز کرد.

با مراجعه به گزارشات مربوط به بازه زمانی مشابه در سال گذشته متوجه می‎شویم که فروش گوشی‎های هوشمند مبتنی بر اندروید حدود 10 درصد رشد داشته و میزان آن از 522.2 میلیون دستگاه به 577.3 میلیون رسیده است. اما در سوی دیگر آیفون‎های شرکت اپل نسبت به پارسال شاهد افت 16 درصدی در فروش خود هستند و از 108.7 میلیون دستگاه فروخته شده به 91.6 میلیون دستگاه رسیده‎اند.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *