جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستگاه‌ فول‌ اتوماتیک تمیزکننده عینک

باور کنید در این دوره و زمان که تنبلی در ما نهادینه شده، گاهی پاک‌کردن شیشه عینکمان هم با دشواری و نق‌زدن همراه می‌شود! از آنجا که عده ای مشکل تنبلی ما را درک می‌کنند و در تلاش برای راحتی هر چه بیشتر ما هستند دست به تولید یک دستگاه تمیزکننده عینک زده‌اند.

 

dastgahe tamiz konande eynak

 

 

شرکتی تازه کار به نام SA Cliris که اصالتا سوئیسی است، دست به ایجاد یک کمپین حمایتی برای محصول جدید خود «کلیریس» زده است و ادعا می‌کند نخستین دستگاه‌ها فول‌ اتوماتیک تمیزکننده عینک در دنیاست. این محصول از تکنولوژی‌های فراصوتی و مواد زیست‌تجزیه‌پذیر (Biodegradable) جهت تمیز‌سازی، ضدعفونی، ضد ایجاد مه، خشک‌کردن و خوشبوکننده عینک‌های شما استفاده می‌کند.

کافی است دوشاخه آن را به یک پریز بزنید، عینک خود را درون قرار دهید و تمام. به محضی که شما دکمه پاور را فشار دهید عینک شما در موادی مایع غوطه ور و فرآیند پاک شدن آغاز می‌شود. طبق اعلام شرکت کلیریس SA این دستگاه تنها 40 وات برق نیاز دارد.

فرآیند تمیزکردن عینک، آمیزشی از تکنولوژی فراصوتی و Cliriense است که توسط خود این شرکت تولید شده و مایعی پاک‌کننده و زیست‌تجزیه‌پذیر به شمار می‌رود. مایع ذکر شده در دو کارتریج و در پشت دستگاه قرار داده می‌شود و اگر روزانه یک بار از این دستگاه استفاده کنید، برای یک ماه مصرف کفایت می‌کند.

لامپ LED قرار داده شده در آن نیز اتمام مایع را گزارش می‌دهد و پس از آن کافی است مایع مصرف شده را به دلیل سازگاری آن با محیط زیست به بیرون بریزید و با مایع جدید جایگزین کنید.

کلیریس از انواع عینک‌ها شامل عینک‌های آفتابی و ورزشی -مادامی که اندازه ای حداکثر 5 در 15 سانتی متر داشته باشند- پشتیبانی می‌کند.

این شرکت همانطور که گفته شد به تازگی کمپین خود را در کیک استارتر آغاز کرده و به پشتیبانان این پروژه دستگاه را با قیمت 269 دلار و کارتریجی برای مصرف دو ماهه عرضه می‌کند.

منبع : gizmag

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *