جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستکش جادویی جدید نینتندو

۲۵ سال پیش در فیلم ویزارد برای اولین بار دستکش جادویی به نام Power Glove را دیدیم و اکنون شرکت نینتندو می‌خواهد این دستکش را وارد دنیای واقعی و روزمره مردم کند. دستکش جدید نینتندو می‌تواند هواپیماهای بدون سرنشین را کنترل و هدایت کند.

دستکش جادویی جدید نینتندو


مهندس نولان مور طراحی‌هایی روی این دستکش انجام داده است که بشود ازش برای کنترل یک کوادکوپتر Parrot AR Drone استفاده کرد. این دستکش به شخص اجازه می‌دهد به طور کامل این دِرون را در هوا کنترل و هدایت کند و به راحتی وضعیت‌اش در آسمان و کم و زیاد شدن ارتفاع یا حرکت به سوی جهت و مسیر خاصی را در دست داشته باشد. عملکرد این دستکش طوری است که فردی که از دور شما و حرکت دِرون را ببیند؛ حتما اعتراف می‌کند شما یک جادوگر ماهر هستید که می‌توانید اجسام را در آسمان به حرکت وادار کنید و به سوی خود بکشید یا رها کنید. این دستکش در صورتی که به عرضه عمومی برسد، می‌تواند دنیای مهیج اسباب‌بازی‌های دِرونی را متحول کند.

کنترلر مور واقعا از دستکش Power Glove نینتندو استفاده می‌کند اما بسیاری از قطعات و کلیدهای آن نسبت به چند دهه قبل عوض شده و با قطعات جدید از جمله یک برد کنترلی مدرن، فرستند وای‌فای و سنسور قابل انعطاف برای انگشتان جایگزین شده‌اند. مور در وبلاگش به طور کامل جزئیات ساخت این دستکش و نحوه کارکردش را توضیح داده است.

منبع ورج

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *