جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستبند کاهش استرس

بسیاری از افراد در محیط داخل یا بیرون از منزل با کمبود اکسیژن مواجه می‌شوند و به سختی می‌توانند نفس بکشند اما دستبندی برای کمک به این اشخاص ساخته شده تا نفس کشیدن آنها را تسهیل کند.

 

dastbande kaheshe esteres

 

در سال های اخیر، تکنولوژی شاخه های مختلف علوم را دستخوش تغییرات شگرفی کرده اما این تغییرات در حوزه پزشکی بیش از پیش با زندگی انسان ها در ارتباط است و توانسته انسان های بسیاری را از مشکلات و بیماری های متعددی که با آن دست به گریبان بوده اند، نجات دهد.

مخترعان دستبند جدیدی را در خانواده تکنولوژی های پوشیدنی Wearable tech اختراع کرده اند که می تواند نفس کشیدن و همینطور میزان استرس را کنترل کند.

زمانی که این دستبند به دور مچ دست مصرف کننده بسته می شود و در مواجه با استرس، علائمی مانند افزایش ضربان قلب، نبض، میزان دمای بدن و … دچار تغییرات متعددی می شوند؛ دستبند به تغییرات و علائم فیزیولوژی بدن پاسخ داده و به کنترل تغییرات می پردازد تا میزان استرس هر چه سریعتر کاهش پیدا کرده و شخص مدت زمان زیادی با این حس روبرو نباشد. محققان معتقدند این اختراع می تواند برای زندگی امروز که سرشار از استرس است، بسیار کاربردی و مفید باشد.

از سوی دیگر، این گجت پوشیدنی می تواند برای افرادی که با مشکلات تنفسی روبرو هستند نیز سودمند باشد. زیرا با تنظیم دمای بدن، نبض و … تنفس و عمل اکسیژن رسانی به سلول های بدن را تسهیل می کند.

این دستبند را می توان با کمک USB شارژ کرده و قابلیت به روز رسانی داشته و در رنگ های مختلفی مانند مشکی، سفید و قرمز با قیمتی در حدود 150 دلار عرضه میشود.

منبع : خبرگزاری مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *