جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستبند سلامتی ویوو اسمارت 3 گارمین به بازار عرضه شد

گارمین دستبند سلامتی هوشمند خود Vivosmart 3 را با قیمت 139.99 دلار و در قالب تجهیز به قابلیت‌های مختلف رهگیری فعالیت‌های بدنی به بازار عرضه کرد.

دستبند سلامتی ویوو اسمارت

مدت‌ها است که از آخرین بازی که گارمین محصول جدیدی را به سری Vivo دستبندهای سلامتی هوشمند خود اضافه کرده می‌گذرد. این برند اخیرا تمرکز خود را روی عرضه ساعت‌های هوشمند حرفه‌ای، با قیمت بالا و البته قابل استفاده برای ورزش‌های مختلف گذاشته است.

با وجود این، شاید در پاسخ به محصولات تازه معرفی شده نظیر Polar M430 و به‌طور ویژه Alta HR فیت بیت نوبت به آن رسیده که ورود گارمین ویوو اسمارت ۳ را به بازار گرامی بداریم.

این دستبند سلامتی با قیمت منطقی و مناسب ۱۳۹.۹۹ دلار و رنگ‌بندی سیاه و بنفش، فاقد تراشه GPS مستقل بوده اما از ابزارهای ویژه و سطح‌ بالایی برای رهگیری فعالیت‌های بدنی کاربر بهره می‌برد.

قابلیت‌های پیچیده و در عین حال کاربردی این دستبند سلامتی نظیر آموزش تمرینات بدنی سطح بالا، بررسی سطح استرس و اندازه‌گیری سطح بیشینه VO2 در نهایت امر، با تحلیل داده‌های بدست آمده، وضعیت سلامتی و تمرینات شما و اینکه تا چه اندازه‌ای از استرس و فشار دور هستید یا مهم‌تر از همه آنچه را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید به شما یادآوری می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید استفاده از مربی شخصی را فراموش کرده و از دستورالعمل‌های این محصول جذاب برای بهبود فعالیت‌های بدنی خود استفاده کنید.

با بهره‌گیری از تکنولوژی شمارش تعداد ضربان قلب به نام Elevate و همچنین ارتفاع سنج بارومتریک و شتاب سنج، Vivosmart 3 اطلاعات پایه و هشدارهای مربوط به گوشی‌های هوشمند سازگار با خود را روی صفحه‌نمایش OLED مخفی )که تنها با نمایه‌های لمسی حرکتی (Gestures) و یا ورود هشدارها فعال می‌شود) پیش روی کاربر قرار خواهد داد.

این محصول سبک‌ وزن که به‌طور خودکار توانایی تشخیص وضعیت ورزش کاربر اعم از راه‌رفتن، شناکردن، دوچرخه سواری و حتی تمرین الپتیکال را دارد در زیر دوش حمام و یا حتی هنگام شنا کردن نیز قابل استفاده خواهد بود. آن‌طور که توسط گارمین اعلام شده، با یک بار شارژ این دستبند الکترونیکی می‌توانید به مدت پنج روز از آن استفاده کنید. با این تفاسیر، باید اعتراف کرد که با این قیمت پایین، محصولی جذاب و با قابلیت‌های فراوان پیش روی کاربران قرار گرفته است.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *