جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


در انتظار فبلت 6 اینچی HTC

بنا به تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا گوشی هوشمندی که چندی پیش با لقب “اچ‌تی‌سی اوشن نوت” (HTC Ocean Note) مورد اشاره وبسایت‌های خبری واقع شده بود، قبلتی 6 اینچی است که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی آن را با نام اختصاصی “اچ‌تی‌سی یو اولترا” (HTC U Ultra) معرفی می‌کند.

در انتظار فبلت 6 اینچی HTC
منتظر فبلت 6 اینچی و جدید اچ‌تی‌سی باشید! آمار و تجربه نشان می‌دهند که کاربران به سمت و سوی استفاده از گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه نمایش بزرگ سوق پیدا کرده‌اند. استقبال کاربران از فبلت‌ها روز به روز در حال افزایش است. شاید تا چند سال پیش هیچ کس از یک گوشی مجهز به صفحه نمایش 5.5 یا 6 اینچی استفاده نمی‌کرد اما هم اکنون استفاده از گوشی‌های این چنینی کاملا عادی و مرسوم شده است.

حال به نظر می‌رسد که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی قصد دارد که در آینده نزدیک یک فبلت جدید و 6 اینچی را روانه بازار کند. بنا به گزارش منبع OnLeaks@ در توییتر، فبلت 6 اینچی مورد نظر با نام تجاری اچ‌تی‌سی یو اولترا معرفی می‌شود. این منبع اشاره داشته که این فبلت در واقع همان گوشی هوشمندی خواهد بود که چند وقتی است با لقب اچ‌تی‌سی اوشن نوت اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر می‌شود. بنابراین اچ‌تی‌سی اوشن نوت همان فبلت اچ‌تی‌سی یو اولترا خواهد بود که به نمایشگر 6 اینچی مجهز می‌شود.

منبع OnLeaks@ همچنین اشاره کرده که فبلت 6 اینچی اچ‌تی‌سی یو اولترا به پورت اتصال یو‌اس‌بی نوع سی (USB Type C) مجهز می‌شود. با توجه به اینکه قرار است اچ‌تی‌سی در روز دوازدهم ماه جاری (ژانویه) کنفرانس اختصاصی برگزار کند، بعید به نظر نمی‌رسد که در جریان این کنفرانس شاهد معرفی رسمی فبلت اچ‌تی‌سی یو اولترا باشیم. با وجود این تفاسیر باید اشاره کنیم که صحت این موضوع هنوز به طور رسمی از سوی شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی تایید نشده است. فعالیت‌های بخش موبایل اچ‌تی‌سی هم اکنون شرایط بحرانی دارد و این کمپانی در طی چند سال اخیر در این زمینه موفق عمل نکرده است.

با توجه به مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ ایجاد شد، شاید اچ‌تی‌سی تصور می‌کند که عرضه یک فبلت اختصاصی و 6 اینچی می‌تواند شانس کسب موفقیت در صنعت موبایل و دستیابی به فروش مناسب را داشته باشد. البته بدون تردید این طرز تفکر و استراتژی چندان هم دور از واقعیت به نظر نمی‌رسد. با این وجود از نظر ما اگر اچ‌تی‌سی تمایل دارد که استقبال خوبی از فبلت اچ‌تی‌سی یو اولترا صورت گیرد، باید حتما این محصول را با قیمتی مناسب و رقابتی روانه بازار کند. متاسفانه اچ‌تی‌سی در این راستا رزومه چندان جالبی ندارد!
منبع:
اندرویدهدلاینز

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *