جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دریافت فضای ابری هدیه گوگل

چگونه 2 گیگابایت فضای ابری هدیه گوگل را دریافت کنیم؟

دریافت فضای ابری هدیه گوگل

کاربرانی که شدیدا به دنبال فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان برای ایجاد نسخه پشتیبان از داده‌های خود هستند می‌توانند از طرح ویژه‌ای که گوگل برای هدیه دادن 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در قالب سرویس گوگل درایو اجرا کرده استفاده کنند. این طرح به عنوان هدیه روز اینترنت امن در سال 2016 اجرایی شده تا در قالب آن با صرف تنها چند دقیقه، فرایند اطمینان یافتن از امنیت مطلوب سرویس‌های مورد استفاده خود را تکمیل کرده و دو گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان دریافت کنید.

نکته جالب اینکه گوگل در سال گذشته نیز چنین طراحی را اجرایی کرده بود اما کاربرانی که در سال گذشته 2 گیگابایت فضای ابری رایگان هدیه گرفته بودند می‌توانند مجددا از این هدیه استفاده کنند. در قالب این طرح، تنها کافی است نگاهی به اطلاعات بازیابی حساب، دستگاه‌های متصل شده به سرویس‌های مورد استفاده شما و در نهایت مجوزهای حساب‌های کاربری خود داشته باشید.

به این منظور کافی است به صفحه کنترل امنیت در آدرسhttps://security.google.com/settings/security/secureaccount رفته و پس از وارد کردن نام کاربری و گذرواژه خود، اطلاعات مربوط به فرایند بازیابی حساب کاربری را کنترل و در صورتی که مشکلی وجود ندارد روی گزینه All done کلیک کنید.

پس از این باید پنجره‌ای که نشان‌دهنده فعالیت‌های اخیر شما است پیش رویتان قرارگیرد. این پنجره حاوی اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های اخیر شما روی دستگاه‌های متفاوتی است که از حساب‌ها و سرویس‌های مختلف گوگل استفاده می‌کنند. با کلیک بر روی هریک می‌توانید جزئیات بیشتر مانند آدرس IP را نیز مشاهده کنید.

اگر همه‌چیزی بر وفق مراد است کافی است روی کلید آبی رنگ با عبارت Looks good کلیک کنید.

در مرحله بعدی جدا از اینکه فعالیت‌های اخیری که مشاهده کرده بودید، مشکوک باشند یا خیر، به گزینه Change Password خواهید رسید. در صورتی که مدت زمان زیادی از تغییر گذرواژه حساب کاربری شما گذشته بدنیست نیم‌نگاهی هم به این گزینه داشته باشید.

در مرحله آخر، لیستی کامل از تمامی برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و دستگاه‌هایی که با حساب کاربری گوگل شما در ارتباط هستند را مشاهده خواهید کرد. اگر هر یک از این سرویس‌ها یا برنامه‌ها به‌نظر شما مشکوک یا خارج از عرف است با کلیک روی گزینه Remove می‌توانید از امنیت بیشتر سرویس خود اطمینان حاصل کنید.

با ثبت کردن تنظیمات، علاوه بر اینکه ایمیلی به صندوق ورودی حساب کاربری شما ارسال خواهد شد، دو گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری به عنوان هدیه به شما تعلق خواهد گرفت.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *