جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دردسرهای جدید یاهو

شرکت یاهو در زمینه ‌ایمیل‌های خود با مشکلاتی بزرگ روبرو شده است و در این میان مسئولان مجلس آمریکا نیز خواستار بررسی‌های دقیق درباره همکاری این شرکت با دولت آمریکا در زمینه سیستم پست الکترونیکی یاهو شده‌اند.

دردسرهای جدید یاهو
بدون شک همه ما از وجود افراد سختگیر در امور اجرایی کشور آمریکا آگاه هستیم و رسوایی‌های متعدد رسانه‌ای نیز در چند سال گذشته در این زمینه منتشر شده‌اند.

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که این افراد به‌هیچ‌عنوان علاقه‌ای به تغییر رویه ندارند و هدف جدیدی را برای نقض حریم شخصی کاربران برای خود ترسیم کرده‌اند.

این افراد که دائما در حال خطر امنیتی دیدن تمامی جهان هستند به‌تازگی به سراغ شرکت یاهو و سیستم پست الکترونیکی این شرکت یعنی یاهو میل رفته‌اند.

بر اساس درخواست‌های نزدیک به ۵۰ عضو از مجلس امریکا، اطلاعات کاربران سیستم پست الکترونیکی شرکت یاهو باید به دولت آمریکا گشوده بوده و امکان شنود و رصد کردن آنها وجود داشته باشد.

هدف از این طرح، بررسی محتوای دارای پتانسیل فعالیت‌های تروریستی توسط شهروندان کشورهای دیگر اعلام‌شده است ولی بر سر این موضوع نیز دودستگی و درگیری‌های متعددی بین سیاستمداران آمریکایی درگرفته است.
منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *