جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دردسرهای تعمیر سرفیس بوک

سرفیس بوک مایکروسافت یکی از خوش ساخت‎ترین و زیباترین لپ‎تاپ‎هایی است که بعد از مدت‌ها ساخته شده است، اما این ظاهر زیبا (صرف نظر از قیمت) مشکلاتی را هم در پی خواهد داشت. تقریبا غیر ممکن است که خودتان بتوانید آن را تعمیر کنید.

دردسرهای تعمیر سرفیس بوک 1
سرفیس بوک در آزمایش قابلیت تعمیر iFixit امتیاز فاجعه بار 1 از 10 را کسب کرده است. در مقام مقایسه، این رتبه با تمام لپ‎تاپ‎های حال حاضر اپل یکسان است. در حقیقت iFixit طراحی داخلی سرفیس بوک را بسیار شبیه به اپل می‎داند. تعمیر این لپ‎تاپ از سرفیس پرو 4 که امتیاز 2 از 10 را بدست آورده نیز کمی‎ مشکل‎تر است.

به نظر می‎رسد اصلی‎ترین مشکل، چسب کاری و لحیم کاری انجام گرفته روی اکثر قطعات و مدارات باشد. همین امر باعث شده تا تیم iFixit دائما مجبور باشند به منظور نرم کردن چسب‎ها قطعات را گرم کنند. همچنین مشخص شد که بیشتر تجهیزات در پشت مداراتشان نصب شده‎اند، به همین دلیل شما مجبورید برای دسترسی به یک قطعه کوچک تمام تراشه نصب شده را از جای خود خارج کنید. از طرف دیگر، شما برای تعویض SSD و باتری نیز باید مقدار زیادی چسب را از سر راه جدا کنید.

دردسرهای تعمیر سرفیس بوک 2

با وجودی که این لپتاپ به لطف قابل تعویض بودن اجزای اصلی خود تا حدودی قابل ارتقاء است، اما جا دادن یک کامپیوتر کامل در فضایی به این کوچکی و ظرافت کار چندان راحتی نیست.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *