جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دانگل مشترک گوگل و ایسوس

شرکت‌های مشهور گوگل و ایسوس در یک اقدام مشترک به ساخت نوع خاصی از کامپیوتر دست زده‌اند که درحقیقت یک دانگل کوچک است و تلویزیون‌ها را به کامپیوتر خانگی تبدیل می‌سازد.
مشارکت گوگل و ایسوس

این دو شرکت محصول خود را در ابعادی اندکی بزرگ‌تر از یک حافظه flash USB ساخته‌اند و از طریق متصل ساختن این ابزار به تلویزیو‌ن‌هایی که مجهز به درگاه ‌یواس‌بی هستند می‌توان این تلویزیون‌ها را به یک کامپیوتر با امکانات بسیار عالی تبدیل کرد.

این دستگاه به سیستم عامل گوگل کروم مجهز است و با نام Chromebit شناخته می‌شود.

مشارکت گوگل و ایسوس2
گوگل در بیانیه خود درباره این محصول خوش قیمت گفته است: «این محصول از یک بسته شکلات کوچک‌تر است؛ Chromebit با قیمتی پایین‌تر از ۱۰۰ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. تنها با اتصال Chromebit به یک نمایشگر می‌توانید آن را به یک کامپیوتر به‌روز و جدید و تبدیل کنید که این امر به‌عنوان یک به‌روزرسانی بسیار هوشمندانه برای شرکت‌ها و مدارسی که نمایشگرهای قدیمی در اختیار داشته و به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند مطرح است.»

همچنین گوگل در برنامه‌های دیگر خود نیز با همکاری شرکت چینی هایر به ساخت یک مدل لپ‌تاپ بسیار ارزان‌ قیمت از سری کروم بوک دست خواهد زد که با قیمت تنها ۱۵۰ دلار به بازار مصرف عرضه می‌گردد.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *