جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خودکار ارزان قیمت Mi Pen

یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی به نام Mijia یک خودکار با قابلیت تعویض مخزن جوهر با نام Mi Pen آن هم تنها با قیمت 2.85 دلار معرفی کرد. شیائومی اعلام کرده است که تمامی محصولات خانه هوشمند این شرکت تحت برند Mijia به بازار عرضه خواهد شد. اما سوالی ممکن است به وجود بیاید این است که آیا این خودکار هوشمند است که سبب قرارگیری آن در این بخش شده است؟ جواب ما به این سوال منفی است. این خودکار هیچ حافظه‌ی جادویی برای ثبت و ضبط آنچه می‌نویسید ندارد و تنها دلیل عرضه آن تحت برند Mijia قرار گرفتن آن در بخش محصولات خانگی است.

خودکار ارزان قیمت Mi Pen

این خودکار از مخزن جوهر یدکی PREMEC (ساخت کشور سوییس) و خشک کننده جوهر ژاپنی Mikuni استفاده می‌کند که باعث می‌شود نوشته‌ها به راحتی محو نشوند. همچنین گفته می‌شود که جوهر این خودکار حتی پس از بلا استفاده ماندن آن به مدت طولانی خشک نخواهد شد.

این خودکار در رنگ‌های مشکی و سفید با قطر 9.5 میلی‌متر برای سهولت در به دست گرفتن قلم و چرخش 120 درجه‌ای برای پنهان کردن نوک خودکار با ارتفاع 0.5 میل‌متر به بازار عرضه خواهد شد.

در ساخت قطعات این خودکار دقت زیادی به خرج داده شده است. متصل‌کننده‌های آن فلزی هستند و بخش چرخشی آن از مس ساخته شده که عمری به اندازه 50 هزار بار چرخش را دارد.

خودکار Mi Pen خودکاری جذاب و شیک است که آن را برای هدیه دادن  بسیار مناسب می‌کند. با توجه به قیمت کمی که این خودکار دارد، می‌توانید چند عدد از آن را تهیه کرده و به بچه‌ها، دوستان و یا کسانی که موفق به ورود به دانشگاه شده‌اند، هدیه دهید.
منبعgizmochina

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *