جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خودروی اپل سال 2021 می آید

آقای «جین مانستر» (Gene Munster)، یکی از تحلیلگران ارشد موسسه سرمایه گذاری Piper Jafray است که معمولا گمانه زنی های خود در مورد سیاست های آتی اپل را منتشر می کند.

خودروی اپل سال 2021 می آید

وی امروز خبر می دهد که اپل در سال ۲۰۲۱ خودروی هوشمندش را با قیمت ۷۵ هزار دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. مانستر می گوید که این اتومبیل خودران ۵ سال دیگر با ما فاصله دارد و قرار است با قیمتی مشابه با خودروی Model S از تسلا عرضه شود.

وی می گوید:

«این خودرو در چهارچوب زمانی سال ۲۰۱۹ الی ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد. اما زمان عرضه اش در سال ۲۰۲۱ است. اپل معمولا در توسعه محصولات مرغوب فعالیت می کند و به همین دلیل انتظار می رود که قیمت مدل پایه، از حدود ۷۵ هزار دلار آغاز شود.»
مانستر همچنین خبر می دهد که اکنون احتمال ورود خودروی اپل به بازار ۵۰ الی ۶۰ درصد است. او همچنین باور دارد که اپل توسعه پروژه Titan را آغاز نموده و دلیلی ندارد آن را لغو کند.

این تحلیلگر معروف همچنین باور دارد که اپل برای طراحی این خودرو، از زبان همیشگی طراحی محصولات خود استفاده کرده و آن را تا حد ممکن ساده تولید خواهد کرد.

مانستر ادامه می دهد:

«اپل اینک به این فکر می کند که به چه طریق بتواند برای ۲۰۰ سال آینده در هسته تجارت جهانی حضور داشته باشد. ما تصور می کنیم که نام این اتومبیل Apple Car خواهد بود.»
منبع:Jalopnik

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *