جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حلقه های طلایی هوشمند

یک استار‌ت‌آپ نیویورکی به اسم Ringly که حلقه طلای ۱۸ قیراطی تولید می‌کند که به تلفن‌های هوشمند وصل می‌شود حالا میزان سرمایه خود را به میزان ۵.۱ میلیون دلار افزایش داده است.

حلقه طلایی هوشمند
سرمایه‌گذاران جدید این استارت‌آپ شامل Highline Ventures, Silas Capital, First Round Capital, Social+Capital, Mesa+, Brooklyn Bridge Ventures و PCH هستند.


Ringly از بلوتوث برای ارتباط بین تلفن‌های همراه و حلقه بهره می‌گیرد و در هنگام دریافت پیغامی از فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، اوبر، تیندر ، پینترست و لینکدین آن را به صاحب حلقه اطلاع می‌دهد.
Christina Mercando بنیانگذار Ringly می‌گوید: ایده این استارت‌آپ از زمانی شکل گرفت که خود من از قرار گرفتن تلفن همراهم در کیفم و از دست دادن تعداد زیادی پیغام ناراحت بودم و این مشکل بسیاری از مردم هم هست. این حلقه‌ها از چهار نوع سنگ مختلف ساخته شده که روی پایه‌ای از طلا قرار می‌گیرند و هنگام فعال شدن از طریق لرزاندن و هشدار نوری کار می‌کند. قیمت هرکدام از این حلقه‌ها ۱۹۵ دلار است.

حلقه طلایی هوشمند

 

Ringly حالا تلاش کرده تکنولوژی‌های بیشتری مثل accelerometer ، بلوتوث LE ، موتور و چراغ های LED را داخل خود قرار دهد.
بنیانگذار این شرکت می‌گوید که ما تلاش کردیم چیزی ساده و کلاسیک درست کنیم که زنان آن را دوست داشته باشند چیزی که در نگاه اول وجود تکنولوژی در آن پنهان باشد. این حلقه‌ها از طریق اپلیکیشن‌های iOS و اندروید به تلفن‌های هوشمند وصل می‌شوند و هشدارهای آن نیز از طریق موبایل قابل تغییر است. برای شارژ این این حلقه‌ها تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را داخل جعبه خود قرار دهید.
حالا و با افزایش سرمایه‌گذاران این استارت‌آپ محصول خود را گسترش می‌دهد. به گفته بنیانگذار Ringly مینیاتوری کردن و فراهم کردن این امکان که طراحان جواهر و هنرمندان در ساخت جواهرات هوشمند آزادی عمل بیشتری داشته باشند، هدف اصلی ماست. امسال این شرکت قرار است طرح‌ها و مدل‌های جدیدی از این نوع محصولات را با کمک جواهرسازان دیگر ارایه کند.
Christina Mercandoدارای سابقه کامپیوتری و طراحی محصول دارد. او مدیر محصول استارت‌آپ Hunch بود که توسط eBay در سال ۲۰۱۱ خریداری شد. او سپس با کمک Logan Munro استارت‌آپ Ringly را ایجاد کرد.

منبع: آی تی ایران

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *