جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حذف عنوان پیش نمایش از آفیس ویندوز10

مایکروسافت سرانجام عنوان پیش نمایش را از اپلیکیشن های آفیس برای ویندوز ۱۰ حذف می کند. این شرکت نرم افزاری شناخته شده، پیش از عرضه رسمی نسخه نهایی سیستم عامل محبوب خود در تاریخ هفتم مرداد ماه، امرور اقدام به ارائه نسخه های نهایی این اپلیکیشن ها برای مشارکت کنندگان در طرح اینسایدر نمود.

گفتنی است که ظرف ۵ ماه گذشته تغییر قابل توجهی در نسخه پیش نمایش اپلیکیشن های یاد شده اعمال نگردیده اما روشن است که نسخه های نهایی ارائه شده، بیش از هر زمان دیگر پالایش شده اند.

حذف عنوان پیش نمایش از آفیس ویندوز10

 

این اپلیکیشن ها قرار است که روی کامپیوترهای شخصی دسکتاپی اجرا شوند، با این همه، مایکروسافت تحت عنوان اپ های موبایل از آن ها یاد کرده چراکه آنها را در وهله نخست تحت عنوان اپلیکیشن های سازگار با تاچ برای تبلت ها و تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ طراحی کرده است.

 

اپلیکیشن های یاد شده علاوه بر اینکه بسیار سبک و پرسرعت هستند، سهولت استفاده بالایی هم دارند. از طرف دیگر، مایکروسافت نیز OneDrive را به این تجربه افزوده است و به همین دلیل می توانید اسناد مورد نظر خود را مستقیما در فضای کلاود ویرایش کرده و از طریق هر دستگاهی به آنها دسترسی پیدا کنید.

بنابر اعلام برخی از مشارکت کنندگان در طرح اینسایدر، قابلیت Spellcheck (یا بررسی املای صحیح کلمات) در نسخه های پیش نمایش Word Mobile ویندوز ۱۰ از خود به نمایش نمی گذاشته اما این مشکل در نسخه های نهایی برطرف گردیده و در کنار برخی تغییرات اندک، باگ های موجود در نسخه های پیش نمایش قبلی نیز تا حدود زیادی از بین رفته است.

همانطور که گفته شد، جدیدترین نسخه از اپلیکیشن های آفیس برای ویندوز ۱۰ دیگر در وضعیت پیش نمایش قرار ندارند، با این همه، باز هم کامل نیستند و نمی توان نام نسخه نهایی را بر آنها گذاشت.

در واقع مایکروسافت قصد دارد رویکردی تازه را در قبال ویندوز ۱۰ در پیش بگیرد که به موجب آن آپدیت های مستمر (شاید ماهانه) برای این سیستم عامل و اپلیکیشن های آن ارائه می گردد.

اپلیکیشن های آفیس برای ویندوز ۱۰ نیز بخشی از یک استراتژی گسترده تر را دنبال می کنند که قرار است به صورت مستمر و همچون خود سیستم عامل آپدیت شوند.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *