جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حذف محدودیت 140 کاراکتری توئیتر

راساس گزارشی تازه، کاربران توئیتر احتمالا به زودی می توانند در یک توئیت، بیش از ۱۴۰ کاراکتر را تایپ نمایند. طبق گزارش سایت Re/Code این شبکه اجتماعی هم اکنون روی محصول تازه ای کار می کند که به کاربرانش امکان می دهد بیش از ۱۴۰ کاراکتر را در توئیت های خود قرار دهند.

در این گزارش آمده است که کاربران توئیتر قادر خواهند بود «محتوی بلند» را با استفاده از اکانت خود توئیت نمایند با این حال هنوز مشخص نیست که این قابلیت چطور کار می کند.

 

حذف محدودیت 140 کاراکتری توئیتر

البته در حال حاضر کاربران می توانند با استفاده از سرویس هایی نظیر OneShot و TwitLonger پیام های بلند خود را در این سایت اجتماعی به اشتراک بگذارند اما در روش ارائه شده توسط OneShot عکسی از محتوی مورد نظر کاربر به اشتراک گذاشته می شود و TwitLonger هم توئیت ها را به یک صفحه خارجی لینک می دهد و در برگیرنده عبارت ادامه دارد (یا cont) است تا کاربر را به خواندن ادامه متن ترغیب کند.

حذف محدودیت 140 کاراکتری توئیتر

در هر صورت توئیتر با انجام این کار و برداشتن محدودیت ۱۴۰ کاراکتر برای توئیت های کاربرانش گامی بزرگ را خواهد برداشت هرچند که این شرکت از هرگونه اعلام  نظر در این رابطه خودداری کرده است.

آنطور که در نشریه وال استریت ژورنال آمده، مدیریت این پروژه که نام “۱۴۰ Plus” یا بیشتر از ۱۴۰ کارکتر بر آن نهاده شده، بر عهده جک دورسی مدیرعامل موقت و یکی از بنیانگذاران توئیتر است.

در گزارش این نشریه آمده است، یکی از روش های مورد بررسی توسط توئیتر برای عملیاتی ساختن این طرح بالا بردن محدوده کاراکترها به رقم ۱۵۰ یا بیشتر است. با این همه، برخی از کارکنان توئیتر باور دارند که بهترین راهکار برای اجرای این تغییر ایجاد یک پلتفرم تازه برای انتشار محتوی است.

همچنین احتمال می رود که این سایت امکانی را برای کاربرانش فراهم آورد که متن بیشتری را در داخل یک توئیت امبد نمایند و در کنار آن آپشنی برای مشاهده محتوی بیشتر را نیز به آن اضافه کند. با این کار ظاهر کلی توئیتر تقریبا به شکل قدیم می ماند و تغییر زیادی نخواهد کرد.

این خبر یک ماه بعد از آغاز به کار سرویس ارسال پیام مستقیم این شرکت منتشر می شود که با هدف فراهم نمودن امکان ارسال بیشتر از ۱۴۰ کاراکتر راه اندازی شد و همچنین مصادف شده با دوران مدیریت موقت دورسی و تقویت گمانه زنی ها مبنی بر انتخاب دائمی وی برای تصدی این سمت.

علاوه بر این ها گفته می شود که توئیتر روش های مورد استفاده خود برای ارائه محصولات جدید را هم مورد بازنگری قرار داده و به جای ارائه آپدیت های افزایشی و مستمر قصد دارد در هر مرتبه، تغییرات بزرگ تری را به کاربرانش معرفی نماید که در واقع همخوانی بیشتری با چشم انداز کلی اش دارند.

منبع دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *