جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جنگ توئیتر برای سودآوری

در حالی که پنج میلیون کاربر جدید به توئیتر پیوستند، این شرکت با درآمد ۵۹۴.۵ میلیون دلاری در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶، هنوز هم برای دستیابی به سود می‌جنگد.

جنگ توئیتر برای سودآوری

طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۶، پنج میلیون کاربر فعال ماهیانه به توئیتر اضافه شدند و این شرکت اکنون ۳۱۰ میلیون کاربر دارد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته یک افزایش محسوب می‌شود. اما با این وجود این شرکت با ۷۹ میلیون دلار ضرر، هنوز هم سودآور نیست.

این شرکت در سه ماهه سال جاری ۵۹۴.۵ میلیون دلار درآمد کسب کرد که مبلغی کمتر از انتظارت بود. در حقیقت سه ماهه گذشته، یعنی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵، با ۷۱۰ میلیون، درآمد بیشتری به دست آورده بود.

توئیتر اشاره می‌کند که درآمدش در پایین‌ترین حد انتظارات بوده است. البته این شرکت در طول سه ماهه اول سال ۲۰۱۵، تنها ۴۳۶ میلیون دلار درآمد کسب کرده و ۱۶۲ میلیون دلار از دست داده بود.

در حالی که آمار مالی ارقام بدی را نشان می‌دهند، افزایش کاربران فعال ماهیانه توئیتر باید سرمایه‌گذاران توئیتر را کمی خوشحال‌تر کند، زیرا در سه ماهه گذشته تعداد کاربران پایه این شرکت دو میلیون نفر کاهش یافته بود.

جنگ توئیتر برای سودآوری2

جک دورسی – مدیرعامل توئیتر- در زمان ارائه گزارش سه ماهه اشاره کرد که این شرکت به تمرکز بر روی وقایع زنده ادامه خواهد داد. دورسی همچنین اعلام کرد که با تایم‌لاین آپدیت‌شد، توئیت‌ها، ریتوئیت‌ها، پاسخ‌ها و لایک‌ها در توئیتر افزایش داشته است، اما به آمار دقیق این آمار اشاره‌ای نکرد.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *