جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جمع آوری و ساماندهی تصاویر و ویدئوهای خانوادگی

این روزها ثبت دیجیتالی تصاویر به لطف تلفن های هوشمند، دوربین های دیجیتال و… به امری بسیار رایج بدل شده و هر یک از ما روزانه چندین عکس را به همین شیوه به ثبت می رسانیم. اما مسلماً برای اعضای یک خانواده گردآوری کلیه تصاویر و ویدئوهایشان و سپس ساماندهی آنها ابداً کار آسانی نیست و حالا گجتی با عنوان Bevy ارائه شده تا این مشکل را برطرف نماید.

bevy

Bevy ابزاری است که ضمن جفت شدن با اپ موبایل، پی سی و مک خود، به خانواده ها یاری می رساند تا به جمع آوری آرشیو عکس ها و ویدئوهای خصوصی شان پرداخته، آنها را منظم کرده و با یکدیگر به اشتراک گذاشته و مشاهده نمایند.

گجت مورد بحث ابعادی برابر با ۱۱.۶ در ۱۱.۱ در ۵.۳ سانتی متر داشته، بدنه اش از جنس فلز صیقل خورده است و قسمت بالایی آن نیز توسط یک پانل شیشه ای سیاه رنگ پوشانده شده. بر روی این بدنه سه پورت USB، یک خروجی HDMI، یک پورت اترنت و یک درگاه کارت خوان SD/Micro تعبیه گشته است.

ایده ی محصول بدین صورت است که اپلیکیشن های موبایل آن (که هم تحت iOS و هم تحت اندروید ارائه شده اند) می توانند تصاویر و ویدئوها را از روی تلفن های هوشمند اعضای یک خانواده یا گروهی دوستانه جمع آوری کرده و سپس آنها را بر روی خود دستگاه Bevy که در محلی مشخص و ثابت قرار گرفته ذخیره سازی نمایند.

مجموعه ی تصاویری که بر روی Bevy ذخیره سازی شده اند با موبایل همه ی اعضای خانواده به صورت خودکار سینک شده و آنها می توانند از طریق اپ مخصوص این ابزار، به عکس ها در هر زمان و هر مکانی دسترسی داشته باشند.

گجت مذکور گزینه های مختلفی را برای پشتیبان گیری از تصاویر ذخیره شده در اختیار کاربرانش می گذارد و بدین ترتیب می توان بسیار راحت آنها را بر روی انواع سرویس های ابری ذخیره سازی نمود. از سوی دیگر کاربرانی که تمایل ندارند ویدئوها و تصاویر شخصی شان بر روی کلاود قرار گیرد می توانند با متصل کردن هارد دیسک اکسترنال به یکی از پورت های USB موجود، عملیات پشتیبان گیری را به شکل آفلاین به سرانجام برسانند.

پورت HDMI هم به شما این امکان را می دهد تا Bevy را از طریق کابل مرتبط به تلویزیون وصل کرده و به تماشای تصاویر ذخیره شده در آن بپردازید. در این بین از اپ موبایلش نیز می توانید به عنوان کنترل از راه دور بهره گیرید.

نباید فراموش کرد که Bevy می تواند به صورت خودکار تصاویر و ویدئوها را برحسب متادیتای آنها دسته بندی و برچسب گذاری نماید. اعضای خانواده در حین استفاده از این دستگاه قادر خواهند بود پروفایل هایی جداگانه با تنظیمات حریم خصوصی متفاوت داشته باشند و مجموعه هایی دلخواه از تصاویر موجود را برای خود پدید بیاورند.

گجت مذکور قیمتش ۳۴۹ دلار می باشد.

منبع : TNW

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *