جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جشنواره عید تا عید آسیاتک

جشنواره عید تا عید آسیاتک با شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه از عید فطر تا عید قربان برای مشتریان جدید و قدیمی که سرویس خود را تمدید می کنند، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

جشنواره عید تا عید آسیاتک

 در طول برگزاری این جشنواره هیجان‌انگیز و کم‌نظیر، سرویس یکساله 10 گیگ با سرعت 4 مگ (از ساعت 1 تا 6 صبح با 80 درصد تخفیف) به قیمت 259.000 ریال (با ارزش واقعی 2.360.000ریال) بدون احتساب هزینه نصب و راه اندازی و ارزش افزوده در اختیار کاربران قدیمی که سرویس خود را تمدید می کنند و کاربرانی که در مدت برگزاری طرح به خانواده بزرگ آسیاتک می پیوندند، تا تاریخ 2 مهر قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است آسیاتک برای ایجاد تسهیلات برای کاربران خود شرایطی را فراهم آورده تا متقاضیان بتوانند با خرید این سرویس از خدمات جدید این شرکت، به خصوص خدمات حذف محدودیت سرعت درون شبکه ای و بهره گیری از سرعت دانلود بالاتر از سرعت اسمی در داخل شبکه آسیاتک و همچنین سرورهای داخل کشور، بهره مند شوند.
بنابراین گزارش به علت استقبال بی نظیر مردم از طرح ها و سرویس های ویژه آسیاتک، برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+، اقدام به ارائه سرویس عید فطر تا عید قربان کرده است تا فرصت استثنایی دیگری دراختیار متقاضیان اینترنت پرسرعت کشور قرار گیرد.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص این سرویس می توانند با شماره تلفن 1544 تماس حاصل فرمایند.

منبع:آی سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *