جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پوستر ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای چند سالی است در پایتخت ایران، تهران برگزار می‌شود. این جشنواره که با هدف گسترش و بومی سازی صنعت پر سود و جذاب بازی‌های رایانه‌ای در انواع پلتفورم ها برای گیمرها و توسعه دهنده‌ها برگزار می‌شود، به زودی ششمین دوره خود را تجربه خواهد کرد.

صنعت بازی سازی در ایران در حال رونق گرفتن و جان گرفتن است؛ چرا که این صنعت پر سود در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و یکی از صنایع بسیار مهم درآمدزا برای کشورمان در سال‌هایی نه چندان دور خواهد بود. ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به زودی تا دو ماه آینده، در ۵ اسفندماه برگزار خواهد شد و در آن برترین کاندیدهای هر بخش اعلام خواهند شد.

 

091413tgf-first-poster-732x1024

 

چند روز پیش پوستر ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران توسط بنیاد بازی‌های رایانه‌ای ایران منتشر شد که باید گفت این پوستر نسبت به پوسترهای دیگر مراسم‌های مهم و ملی یک شاهکار محسوب می‌شود و بسیار خلاقانه طراحی شده و جای دارد به بنیاد بازی‌های رایانه‎‌ای تبریک گفت. همچنین گفتنی است که طبق اعلام بنیاد بازی‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه، برای اولین بار دو پوستر طراحی شده است که پوستر دوم، به زودی منتشر خواهد شد.

یکی از بخش‌های مهم این دوره از جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، قسمت ویژه فرهنگی است که در آن برترین بازی با محتوای فرهنگ ایرانی اسلامی معرفی خواهد شد و جایزه‌ای ارزشمند به سازندگان این بازی تعلق خواهد گرفت.

اگر شما سازنده بازی هستید و قصد دارید اثر خود را به مردم نشان دهید و از طریق آن جایزه‌ای ارزشمند نیز دریافت کنید، می‌توانید آثار خود را تا ۱۵ دی به نشانی www.tehrangamefestival.ir ارسال و به دبیرخانه جشنواره بازی تهران تحویل دهید.

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *