جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جزئیاتی از نمایشگر نوکیا۹

تقریبا دو ماه به پایان سال 2017 باقی مانده و به‌نظر می‌رسد که در این مدت، شاهد رونمایی از دو پرچمدار باشیم. یکی از این دو محصول، گوگل پیکسل 2 نام دارد که قرار است در ماه آینده میلادی معرفی شود و مدل دیگر، تحت عنوان نوکیا 9 شناخته می‌شود که هنوز زمان دقیقی برای رونمایی از آن اعلام نشده است.

جزئیاتی از نمایشگر نوکیا۹

در اوایل سال جاری میلادی شایعه شده بود که نوکیا امسال از دو پرچمدار به نام‌های نوکیا 8 و نوکیا 9 رونمایی خواهد کرد که تاکنون، تنها یک مدل روانه بازار شده است. اما در طی روزهای اخیر، اطلاعاتی در خصوص پرچمدار دوم این کمپانی یعنی نوکیا 9 در فضای وب منتشر شده که علاقه‌مندان را نسبت به معرفی این محصول در آینده‌ای نزدیک امیدوار کرده است.

خوشبختانه امروز تصویر جدیدی منتسب به نوکیا 9 به بیرون درز کرده که اطلاعاتی را درخصوص این گوشی فاش می‌کند. براساس این تصویر که مربوط به پنل نمایشگر این گوشی است، نوکیا 9 به نمایشگر لبه به لبه مجهز خواهد بود. منبع فاش کننده این تصویر ادعا کرده که شرکت سازنده یعنی HMD Global، در این گوشی از پنل OLED با ابعاد 5.46 اینچی استفاده خواهد کرد. این در حالی است که نوکیا 8 به نمایشگر LCD مجهز شده که در صورت درستی این ادعا، مورد استقبال طرفداران این برند فنلاندی قرار خواهد گرفت.

با این‌حال، هنوز چند هفته‌ای به رونمایی از این اسمارت‌فون باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که مهندسان HMD Global، دومین پرچمدار خود را مجهز به چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی روانه بازار خواهند کرد.

منبع : آی تی رسا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *