جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جاکلیدی شارژر اپل واچ

به نظر می‎رسد این روزها همه برای تلفن‎های هوشمند بسته‎های باتری اضافی تولید می‎کنند، اپل هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا این بار نوبت به اپل واچ رسیده است. ممکن است در ظاهر اپل واچ با توجه به طول عمر باتری یک روزه خود برای خیلی از مردم کافی بوده و نیازی به باتری اضافه نداشته باشد، اما اگر شما زیاد ورزش می‎کنید ممکن است باتری شما خیلی زودتر تمام شود. از این پس نگران نباشید، آخرین لوازم جانبی گریفین طراحی شده تا این مشکل را برطرف کند.

جاکلیدی شارژر اپل واچ


نام این بسته باتری جانبی Travel Power Bank است و در اصل یک باتری با طرح جاکلیدی به همراه یک پد شارژ القایی برای اپل واچ است. طراحی آن بسیار ساده و مربع شکل است که در واقع اصلا زیبا نیست. اما برای استفاده به عنوان یک جاکلیدی برای مواقعی که به آن نیاز دارید مناسب به نظر می‎رسد. گریفین می‎گوید این باتری 800 میلی آمپر ساعت برای چهار بار شارژ اپل واچ کافی است و شما از آن به عنوان یک شارژر سفری نیز می‎توانید استفاده کنید.

جاکلیدی شارژر اپل واچ2

از لحاظ نظری، این قابلیت دوم به این معنا خواهد بود که شما در سفر یک کابل کمتر را با خود به همراه خواهید داشت. اما توجه داشته باشید که این بسته باتری اضافه دستگاه شما را از طریق پورت microUSB شارژ می‎کند، بنابراین شاید در عمل به یک کابل اضافی هم نیاز داشته باشید. متاسفانه به نظر می‎رسد این جاکلیدی به جز اپل واچ قادر به شارژ دستگاه دیگری نباشد.

Travel Power Bank با قیمت 69.99 دلار و در سه ماهه دوم سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *