جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جاروبرقی بی سیم Dyson

زندگی روزمره‌ی ما هر روز مدرن‌تر شده و ابزار‌های جدیدتری هم می‌طلبد؛ جاروبرقی‌های بدون سیم هم یکی از این ابزار‌ها می‌باشد که به لطف باتری‌های قدرتمندتر امروزی توانسته‌اند جای خود را میان گجت‌های مدرن باز کند. شرکت بریتانیایی Dyson جدیدا دو جارو برقی شارژی معرفی کرده که علاوه بر قدرت‌ بالا، توانسته‌اند ویژگی‌های مختلفی را ارائه کنند.

 

dayson

 

جاروبرقی جدید شرکت دایسون به نام V6 Absolute یکی از این جاروبرقی‌های بی سیم می‌باشد. به گفته‌ی شرکت سازنده، قدرت مکش این جاروبرقی دو برابر بیشتر از هر جاروبرقی شارژی در بازار می‌باشد.  V6 Absolute با افزایش قدرت 150 درصدی فرچه و سرعت موتور 110,000 دور در دقیقه به یکی از بهترین‌های این صنعت تبدیل شده. سیستم فیلتر این جارو با موفقیت 99.97 درصدی می‌تواند ذرات ریز تا 0.3 میکرون را از جمله گرد و خاک جمع کند. فرچه‌ی مخصوص طراحی شده برای کف‌های سخت نظیر سرامیک نیز به طوری تنظیم می‌شود که کمترین جای فراری برای ذرات ریز وجود نداشته باشد. طبق پیش بینی کمپانی Freedonia Group اکثر خانه‌های مدرن در سال 1997 تا 2017 مجهز به سرامیک شده و استفاده از این نوع متریال‌ها در خا‌نه‌های مدرن امروزی به راحتی دیده می‌شود و این جارو هم به بهترین شکل ممکن خود را با این موضوع وفق داده است.

این جاروبرقی از نظر طراحی هم حرف اول را می‌زند. سبک بودن آن از همان لحظه‌ی اول تعجب شما را برمی‌انگیزد. باتری این جاروبرقی بخشی از دسته‌ی جارو را تشکیل‌ می‌دهد و شارژر آن می‌تواند بر روی دیوار نصب شده یا این که به صورت معمولی به جارو متصل شود. طراحی این جارو ما را یاد فیلم‌های علمی تخیلی قرن بیستم می‌اندازد که همین امر باعث می‌شود تا انگیزه‌ی ما هم برای جارو کردن خانه بیشتر شود!

این جارو با قیمت 449.99 یورو بدون شک یکی از گران‌ترین جاروبرقی‌های موجود و البته قدرتمندترین نوع می‌باشد.

جاروی دومی که این شرکت اخیرٱ آن را معرفی کرده Dyson V6 Fluffy می‌باشد که با داشتن ظاهری کوچک‌تر و فرچه‌ای متفاوت برای کاربری معمولی بسیار مناسب می‌باشد. این جارو با داشتن فرچه‌ای با نخ‌های از جنس فیبر کربن می‌تواند به اندازه‌ی یک جارو برقی با سیم گرد و غبار را از زمین بمکد. یکی دیگر از تفاوت‌های این جارو برقی با برادر بزرگ‌تر خود، نداشتن فیلتر قدرت‌مند برای ذرات ریز می‌باشد. البته سیستم فیلترینگ تعبیه شده در این جارو برقی آن چنان هم بد عمل نکرده و می‌‌تواند موه‌های حیوان خانگی یا گرد‌و غبارها را به شکل مطلوبی از زمین جدا کند.

جاروی دوم شرکت دایسون هم با قیمت 399 یورو در فروشگاه مرکزی این شرکت در بریتانیا برای فروش قرار گذاشته شده. هر دو جاروی ذکر شده دارای جارو‌های مخصوص دستی و لوازم جانبی مخصوص هستند که در کارتون هر یک موجود می‌باشد.

منبع: pocket-lint

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *