جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ثبت نام تلفن ثابت ادامه دارد

ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت طی سال های بعد از خصوصی سازی مخابرات ایران هرگز متوقف نشده و در این مدت تلفن بیش از 99 درصد متقاضیان واگذار شده است.

 ثبت نام تلفن ثابت ادامه دارد
بر اساس این گزارش، در حال حاضر در کل کشور فقط 110 هزار مشترک در نوبت تلفن ثابت قرار دارند که با برنامه ریزی های صورت گرفته و علی رغم محدودیت های مالی ناشی از کاهش تعرفه های مخابراتی در سال 1393، بخش عمده این تعهدات تا پایان سال به اتمام میرسد.


بنابراین گزارش، هم اکنون در 9 استان، باقی مانده فیش در دست مردم، صفر، در 8 استان، زیر 1000، در 11 استان کمتر از 10 هزار و در دو استان بیش از 10هزار فیش است. که عمده تعهدات در شهرک های حاشیه شهرهای بزرگ و مسکن مهر قرار دارد.
این گزارش با اشاره به جایگاه تلفن ثابت در دنیا می افزاید: در حال حاضر تقریبا روند توسعه این تلفن در دنیا معکوس بوده و ایران علی رغم ضریب نفوذ بالاتر از میانگین جهانی، از محدود کشورهایی است که دراین زمینه متقاضیان اندکی دارند و شرکت مخابرات ایران با آگاهی از این نیاز و علی رغم مشکلات مالی مصمم به تامین امکانات است.
لازم به ذکر است، از حدود 10 سال قبل ، 5 شر کت در بخش تلفن ثابت دارای مجوز ارائه خدمات بودند، لیکن به دلیل تعرفه پایین خدمات این تلفن، فقط 2 دهم درصد از بازار را جذب کردند. هر چند شرکت مخابرات ایران همواره آمادگی خود را برای همکاری با شرکت های دارای مجوز قدیم و جدید اعلام میدارد.

منبع آی سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *