جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تیزر گوشی جدید نوبیا در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد

کمپانی زد‌تی‌ای تیزر تبلیغاتی جدیدی برای یکی از گوشی‌های هوشمند جدید سری نوبیا که قرار است روز ۲۱ مارس (یکم فروردین ۹۶) معرفی شود، منتشر کرده است.

تیزر گوشی جدید نوبیا

نوبیا یکی از برندهای زیر مجموعه‌ی کمپانی زد‌تی‌ای است. البته برخلاف سایر برندهای زیر مجموعه، نوبیا سعی کرده از کمپانی اصلی خود دور بماند و به همین دلیل محصولات تحت این برند از طراحی منحصر‌به‌فرد و زبان طراحی خاص خود بهره می‌برند که نمونه‌ی آن‌ها را در هیچ‌یک از دستگاه‌های تولیدشده توسط زد‌تی‌ای نمی‌توان دید. شرکت یادشده در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلون از گوشی‌ جدیدش با نام نوبیا N1 لایت رونمایی کرد. حال و پس از گذشت مدت کوتاهی از معرفی گوشی یادشده، این شرکت تیزری از یک گوشی‌ هوشمند جدید مجهز به دوربین دوگانه منتشر کرده که قرار است آن را در تاریخ ۲۱ مارس (یکم فروردین ۹۶) معرفی کند.

تیزر تبلیغاتی مورد بحث در حساب کاربری رسمی نوبیا در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. در این تصویر می‌توان دو دایره را دید که به لنز دوگانه‌ی گوشی جدید این کمپانی اشاره دارد. علاوه بر این یک عبارت در این تیزر درج شده که ترجمه‌ی آن «بیشتر ببین» است.

برخی از منابع مدعی هستند که گوشی‌ مذکور در واقع در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی شده است. گفته می‌شود این گوشی در یکی از مصاحبه‌‌های تلویزیونی چین در دستان مدیرعامل نوبیا، نی فِی (Ni Fei) دیده شده است.

تیزر گوشی جدید نوبیا

اگر به تصاویر زیر نگاهی بیاندازید، مشاهده خواهید کرد که گوشی مورد بحث در یک قاب محافظ قرار داده شده است. این گوشی‌ هوشمند مجهز به دوربین دوگانه است که در سمت چپ بالای بخش پشتی دستگاه تعبیه شده و حاشیه‌هایی به رنگ قرمز دور لنزها را فراگرفته‌اند. علاوه بر این یک فلش ال‌ای‌دی در کنار دوربین دوگانه‌ی این گوشی دیده می‌شود.

از آنجا که هیچ برشی برای سنسور اثر انگشت در بخش پشتی این محصول روی قاب محافظ آن دیده نمی‌شود، انتظار داریم این سنسور همانند گوشی‌ هوشمند نوبیا زد ۹ در پنل جلویی دستگاه تعبیه شده باشد. هنوز هیچ خبری در مورد اینکه نوبیا چه ویژگی‌هایی برای دوربین دوگانه‌ی این گوشی در نظر گرفته، منتشر نشده است و بنابراین نمی‌دانیم که دوربین دوگانه‌ی گوشی جدید این برند عملکردی همانند آیفون ۷ خواهد داشت یا کارکرد آن شبیه به هواوی پی ۹ است.

بر طبق شایعات، این گوشی‌ هوشمند از حافظه‌ی رم زیاد و یک پردازنده‌ی قدرتمند (احتمالا اسنپدراگون ۶۵۳ یا Helio X20 یا Helio X25) بهره خواهد برد. افزون بر آنچه گفته شد، پیش‌بینی می‌شود این محصول با قیمت ۲۱۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *