جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


توقف تولید دسبتندهای Band

مایکروسافت تا به امروز دو نمونه از دستبندهای سری Band را تولید و روانه بازار کرده است اما به نظر می‌‌رسد که این محصول چندان از دید مایکروسافت موفق نبوده است زیرا شواهد از پایان تولید آن خبر می‌دهد.

توقف تولید دسبتندهای Band

مایکروسافت Band 2 به طور کامل از فهرست محصولات فروشگاه آنلاین مایکروسافت حذف شده است به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که تولید این محصولات متوقف شده است. مایکروسافت بند 2 در Best Buy نیز موجود نیست و تنها آمازون است که همچنان با توجه به موجودی انبارهای خود به فروش این محصول ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر مطابق با گزارش ZDNet مایکروسافت هیچ برنامه‌ای برای تولید بند 3 ندارد. علاوه بر این تیمی که مسئول طراحی و تولید Band بود منحل شده است که شک و تردیدها درباره توفق تولید این محصول را دامن می‌زند.

 

مایکروسافت اوایل ماه جاری در یک بیانیه تاکید کرد که به شدت به مشتریانش متعهد خواهد ماند و نهایت تلاشش را برای پیشرفت در عرصه محصولات پوشیدنی به کار خواهد بست (هدست واقعیت مجازی هلولنز نیز جزو محصولات پوشیدنی محسوب می‌شود). در آن زمان مایکروسافت هم چنین به این موضوع اشاره کرد که بند 2 هم چنان فروخته خواهد شد اما طی روزهای گذشته شاهد توقف فروش آن بوده‌ایم.

 

کیت توسعه نرم افزار بند نیز که امکان طراحی اپلیکیشن‌های مختلف برای این محصول را فراهم می‌کرد، اکنون غیر قابل دسترسی است. مایکروسافت در ماه سپتامبر نیز اپلیکیشن سلامت گوشی هوشمند خود را به Microsoft Band تغییر نام داد، این نرم افزار هم چنان برای کاربران موجود قابل دسترس است.

 

مایکروسافت بند اولین بار در اکتبر سال 2014 به عنوان پیشرفته‌ترین ردیاب سلامت موجود در بازار رونمایی شد. اما این محصول که همواره به دلیل طراحی عجیب و ناراحتش مورد انتقاد قرار می‌گرفت نتوانست آن چنان که باید جایگاه خود را در بازار و میان مشتریان پیدا کند. مایکروسافت سال گذشته نسل جدید این ردیاب سلامت را همراه با قابلیت‌های جدید به بازار عرضه کرد اما این محصول جدید نیز همچنان از نواقص نمونه قبلی رنج می‌برد. اکنون مایکروسافت تصمیم گرفته که حداقل در مقطع فعلی بازار محصولات ردیاب سلامت را به نفع شرکت‌هایی مطرحی همچون فیت بیت، سامسونگ، گارمین و اپل ترک کند.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *